login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHPMyAdmin tijd klopt niet

Offline SomaQan - 26/05/2007 22:13
Avatar van SomaQanPHP beginner bij mij database klopt de tijd niet en bij mij forum ook niet als ik iets post

weet iemand waar ik de goeie tijd in kan stellen bij mij phpmyadmin ?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline webstab - 26/05/2007 22:46
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Wat is fout? Als het een uur ofzo is, dan moet ge uw tijdzone goed zetten. Zijn het 5 minuten ofzo, dan staat volgens mij de tijd op de server gewoon fout en moet je eens contact opnemen met je hoster. (Je kan zeg ook manueel overal zoveel bijtellen, maar dat is niet de methode)
Offline SomaQan - 26/05/2007 22:56
Avatar van SomaQan PHP beginner nee hij geeft 16:34 aan :S
Offline DenMette - 26/05/2007 23:29
Avatar van DenMette PHP gevorderde Is de server hier in belgie of in nederland of ergens anders? Als de server ergens anders staat dan moet jij als webmaster er zelf rekening mee houden en ligt dit niet aan de server of aan phpmyadmin. Als het hosting berdrijf hier in belgie of nederland is dan zijn zij wel in fout. Dan kan je vragen met hoeveel je de tijd moet vermeerdern of dat zij dat niet automatisch kunnen laten gebeuren
Offline SomaQan - 27/05/2007 00:27
Avatar van SomaQan PHP beginner de server ligt in Amerika dus hoe kan ik het oplossen ?
Offline Abbas - 27/05/2007 00:54
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Jouw hostingbedrijf ligt in een andere tijdszone. Dus moet jij je script aanpassen zodat de tijden voor de tijdszone van België/Nederland kloppen...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s