login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

email wordt niet gestuurd

Offline kickasgamer - 23/05/2007 21:55
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde ik heb een heel vreemd probleem, als ik mijn script laat lopen wordt er geen email gestuurd als er een neiuw wachtwoord wordt aan gevraagt, maar als ik snel een bestand je maak met dezelfde mail functie (maar alleen een mail functie) wordt het wel gestuurd 

ik vind de fout niet 

hier is mijn script: http://www.plaatscode.be/5396/

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timo - 23/05/2007 22:28
Avatar van timo PHP ver gevorderde wat ik doe is altijd tot in de diepste if proberen echo 'a'; neer te zetten, als ik die niet krijg weet ik dat er iets met de if niet klopt..
Offline kickasgamer - 23/05/2007 22:32
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja maar ik krijg alles gedaan, er komt zelf te staan dat de email is verstuurd
Offline timo - 24/05/2007 14:47
Avatar van timo PHP ver gevorderde dan moet je mss even error_reporting op E_ALL zetten.. mss druk je een error weg..
Offline kickasgamer - 24/05/2007 16:03
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde met dat aan krijg ik enkel een notice en die kan wel naar het probleem leiden
Notice: Undefined index: email in /home/media/domains/fi-media.net/public_html/jeroen/leden/vergeten.php on line 11

bij het versturen van de email zelf komt er niks te staan van error's
Offline bertmelis - 24/05/2007 17:44
Avatar van bertmelis PHP interesse dus: $_POST['email'] bestaat niet

zet vlak voor de if(mail(... een print_r van alle variabelen die in de mailfunctie gebruikt worden. Alles werkt behalve de mailfunctie... Dan is de oplossing toch nabij!
Offline kickasgamer - 24/05/2007 19:18 (laatste wijziging 25/05/2007 20:58)
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ik heb alle waardes ge print en alle juiste info werd weergeven dus daar zit het probleem niet

iemand ?
Offline bertmelis - 26/05/2007 13:08 (laatste wijziging 26/05/2007 14:10)
Avatar van bertmelis PHP interesse aha, misschien lukt het niet omdat er in de header \r\n staat. Probeer eens met enkel \n

Mogelijk werkt de smtp of sendmail niet goed bij het gebruik van \r\n

Bovendien raad ik iedereen aan die mails wil sturen met PHP om de phpmailer-class te gebruiken: http://phpmailer.sourceforge.net/
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s