login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Krijg niet alle rijen in mail (Opgelost)

Offline genilie - 17/05/2007 15:20
Avatar van genilieNieuw lid Ik heb deze code http://www.pastebin.be/1798
Is nog beetje rommelig omdat ik er nog aan het werken ben.
De bedoeling is: Er zijn verschillende gerechten gekozen op een swf forulier en die zijn gepost. Via script (deel dat boven bovestaande staat) wordt alles verwerkt. Dat lukt allemaal. Nu wil ik alles in mailformuliertje en mailen. Dat lukt, maar hij laat maar één bestelling zien ondanks er meerder besteld zijn. Wat zie ik over het hoofd??

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline genilie - 17/05/2007 15:54
Avatar van genilie Nieuw lid Ja is beetje samenraapsel. Maar wil echt wel logo boven de mail. Bij deze lukt het maar bij meerdere bestelligen laat hij maar één zien.
Als ik de buffer mail krijg ik die wel maar dan geen logo. En ja ben nog volop aan het leren ook en zondr hulp is dat moeilijk;-)
Offline marten - 17/05/2007 16:00
Avatar van marten Beheerder je leert door te doen.
Ik heb nu enkele malen een topic van je gezien over dit probleem. Haal eerst die buffer er eens uit. 9 vd 10 keer is dat niet eens nodig en kan je het gewoon in een variabele zetten of zelfs in een sessie zodat hij nog langer bewaard word. Kijk naar je foutmelding. Probeer deze op te lossen. Ga debuggen en script vanaf het eerste moment netjes zodat je weet wat er fout gaat en wat er goed gaat. Download de trial eens van Zend Studio en ga daar eens mee aan de gang. Dan maak je denk ik al 90% minder fouten. Toon een beetje vechtlust om je scripts in orde te krijgen in plaats van voor iedere flapscheet een topic te openen.
Offline genilie - 17/05/2007 16:11
Avatar van genilie Nieuw lid Van vechtlust ontbreekt me het zeker niet. Ik ben daar al uren , dagen mee bezig. Ik ben me bewust dat ik te wijnig basis heb van php. Maar ik ben nu zo dicht bij een resultaat. Nu een foutmelding krijg ik niet van de server. Zit bij one.com
Het probleem zit duidelijk bij het aanmaken van de tabel waar de bestelde gerechten moeten komen. Als ik de buffer weghaal krijg ik blanco pagina =error maar zonder melding welke error.
Offline Ibrahim - 17/05/2007 18:57
Avatar van Ibrahim PHP expert je moet ook niet al je errors laten mailen, gewoon laten zien op de pagina is veel beter
Offline genilie - 17/05/2007 20:06
Avatar van genilie Nieuw lid Ik heb de buffer er uit haalt. Ik heb dit zaakje op een eigen server gezet en krijg geen errors alleen als ik scrip draai zonder invulformulier zegt hij dat er geen waarden zijn ingevuld maar dat is dan ook zo. Het probleem zit gewoon dat ik niet weet hoe ik de meerdere waarden die werden verstuurd in de tabel krijg om dan te mailen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s