login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wat betekend (Opgelost)

Offline genilie - 13/05/2007 11:49
Avatar van genilieNieuw lid wat is de betekenis van !@ voor mysql_query

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline GTW - 13/05/2007 11:55

PHP gevorderde
Waarschijnlijk staat dit in een if
  1. <? //color
  2. if( ! @mysql_query("blablabla"

dit is dus: "Als de ,geen fouten weergevende (de @), query niet goed wordt uitgevoerd (de !)

hopelijk is het duidelijk 
Offline Godlord - 13/05/2007 11:56
Avatar van Godlord PHP gevorderde Als je ! voor een functie in een if statement gebruikt dan wordt de waarde omgekeerd. Dus false wordt true en false wordt true. De ! staat ook voor not dus als je het bij bv. de functie isset gebruikt dan lees je if not isset...

vb.
  1. <?php
  2. if (!isset($var)) {
  3. echo 'Hello the variable called var isn\'t initialized.';
  4. }
  5. ?>

Offline genilie - 13/05/2007 12:05 (laatste wijziging 13/05/2007 12:26)
Avatar van genilie Nieuw lid Ok is duidelijk dit. Maar ik heb een script samengesteld waar ik het toevoegen naar de database achteraan plaatste. Dan vind hij de postwaarden blijkbaar niet meer.Ik krig dan via script waarschuwing "kan niks in tabel zetten ".Als ik het in begin van script zet juist na de $_post's werkt het wel. Kan zijn dat hij de $_postwaarden niet meer weet op die plaats? Het verschil is dat ik de klant geen twee keer in de DB wil, maar dat de bestelling toch vestuurd wordt.
Ik voeg scriptje toe. Ik weet dat het nog rommelig is , maar kuis het op als het echt werkt. Thanks
http://www.pastebin.be/1651
Offline marten - 13/05/2007 13:19
Avatar van marten Beheerder Als je even een momentje hebt dan kijk ik er even naar.
Offline genilie - 13/05/2007 14:07
Avatar van genilie Nieuw lid opgelost had de databse gesloten. Daarom was ik dae waarde verloren
Thanks
Offline marten - 13/05/2007 14:23
Avatar van marten Beheerder http://www.pastebin.be/1658

Hier staat het script. Misschien draagt het wat bij aan je oplossing.
Het is in ieder geval een stuk korter 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.208s