login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuwssysteem +reactie script gezocht

Offline pieske86 - 10/05/2007 14:38
Avatar van pieske86Nieuw lid ik ben nog maar een beginnende webmaster, en wil graag een deftig nieuwssysteem met reactiemogelijkheid. Ik beschil over een php website en database. Graag had ik iets gehad zoals het nieuwssysteem op deze site, of zoals op www.teletet.org

De mogelijkheid moet wel zijn om het te integreren in een bestaande website. Wie kan me enige hulp bieden?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Nanon - 10/05/2007 14:50 (laatste wijziging 10/05/2007 14:51)
Avatar van Nanon PHP interesse Enige hulp die we je kunnen aanbieden zijn de tutorials hier. Mocht je tijdens het bouwen van je nieuwssysteem tegenslagen tegenkomen of je komt er niet uit, dan kan je het hier altijd vragen en zullen er vast wel leden zijn die je uit de brand kunnen helpen.

Edit: Bekijk ook eens hoe de nieuwssytemen bij de scripts ( http://www.site...&cat=1 ) in elkaar steken, hier kan je al snel wat wijzer uit worden. Mocht je nog niets begrijpen van PHP/ MySQL, dan raad ik ( en denk ook menig ander ) je aan om tutorials te lezen.
Offline bennieboy - 10/05/2007 15:00
Avatar van bennieboy HTML beginner ik heb er eentje. maar dat krijg je niet. is niet moeoilijk om zelf te maken.
Offline Nanon - 10/05/2007 15:21
Avatar van Nanon PHP interesse Je leert er niet alleen van, je weet hoe het systeem in elkaar zit omdat je het zelf geschreven hebt. Dit is vooral handig omdat je het sneller kan uitbreiden en aan andere systemen kan koppelen.
Offline Abbas - 10/05/2007 17:05
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
En wil je toch dat iemand je een volledig systeem geeft of er een voor je maakt hoort dit topic in de categorie: samenwerken!
Offline Nrzonline - 10/05/2007 18:13 (laatste wijziging 10/05/2007 18:14)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Scripts -> Nieuwsystemen
[url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nieuwssysteem+script+PHP&btnG=Zoeken&meta=]Online -> Véél Nieuwssystemen[/url]
Sitemasters -> Zoeken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s