Onbekend |
|
ik heb ene blog script nu wil ik daarin een link om hem te wijzigen (de tekst erin) en dat dit vervolgens als hetzelfde record opgeslagen word in de DB hoe moet dit?
ik wil dus ene link erin en dat ie dan naar een ander pagina gaat met ene tekstvak erin van de desbetreffende blog end at ik dan kan wijzigen en weer opslaan
<html>
<head>
<link href="../includes/style.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>
hierin wil ik dus een link om te editten end at ie dan naar een pagina gaat met een tekstvak met de teskt van de betreffende blog erni en dat ik dan kan editten
<?php
//verbinding
include("../blog/verbinding.php");
mysql_connect($dbhost,$username,$dbww);
mysql_select_db($db);
//alle artikels ophalen uit database
$sql="SELECT * FROM article ORDER BY aid DESC";
$result=mysql_query($sql);
while ($row = mysql_fetch_object ($result))
{
$aid = $row->aid;
$tekst =$row->tekst;
$titel =$row->titel;
$datum =$row->datum;
$aantal = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reactie WHERE aid=$aid"));
//tabel weergeven met de artikels
echo "<table class=\"tabel\" cellspacing=\"0\">" ;
echo "<tr><td class=\"cat\">$titel</td></tr>" ;
echo "<tr><td>$tekst</td></tr>" ;
echo "<tr><td><br /><div style='float: right'>Geschreven op: $datum <a href=\"showreacties.php?aid=$aid\"><b>Reageer</a> ($aantal)
</b></div></td></tr>" ;
echo "<tr><td><br /><div style='float: right'><a href=\"deleteblog.php?aid=$aid\">[X]</a>
</b></div></td></tr>" ;
echo "</table><br>" ;
}
mysql_free_result ($result);
//database sluiten
mysql_close() ;
?>
</html>
<html> <head> <link href="../includes/style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> </head> hierin wil ik dus een link om te editten end at ie dan naar een pagina gaat met een tekstvak met de teskt van de betreffende blog erni en dat ik dan kan editten <?php //verbinding include("../blog/verbinding.php"); //alle artikels ophalen uit database $sql="SELECT * FROM article ORDER BY aid DESC"; { $aid = $row->aid; $tekst =$row->tekst; $titel =$row->titel; $datum =$row->datum; //tabel weergeven met de artikels echo "<table class=\"tabel\" cellspacing=\"0\">" ; echo "<tr><td class=\"cat\">$titel</td></tr>" ; echo "<tr><td>$tekst</td></tr>" ; echo "<tr><td><br /><div style='float: right'>Geschreven op: $datum <a href=\"showreacties.php?aid=$aid\"><b>Reageer</a> ($aantal) </b></div></td></tr>" ; echo "<tr><td><br /><div style='float: right'><a href=\"deleteblog.php?aid=$aid\">[X]</a> </b></div></td></tr>" ; } //database sluiten ?> </html>
Citaat: Siliecom14's edit
Ben je wel helemaal lekker? Ik wijzig voor jou de titel, en jij zet het weer terug :s
|