Nou ik maak soms wel een paar formpjes voor op mijn site maar ik hebn deze error nog nooit gehad. Ik gebruik dus ook foutmeldingen als een input leeg is. Als ik dus op submit duw, en niets invul. Dan kom ik dus gewoon zoals normaal op ee error pagina met daarop wat je vergeten bent... Maar wat er ook bij staat is ;
[: fsock error (0 - De bewerking is voltooid. )] . Dit is ook zo waneer ik dus ook het formulier verstuur.
<?php
if (isset($_POST['submit']))
{
if ($_POST['name'] == "")
{
$error .= "You forgot to enter your name.<br />\n";
}
if ($_POST['rules'] == "")
{
$error .= "You must Accept the rules in order to proceed.<br/>";
}
if ($_POST['age'] == "")
{
$error .= "You forgot to enter your age.<br />\n";
}
if ($_POST['country'] == "")
{
$error .= "You did not select a country.<br />\n";
}
if(!eregi("[A-Za-z0-9_-]+([.]{1}[A-Za-z0-9_-]+)*@[A-Za-z0-9-]+([.]{1}[A-Za-z0-9-]+)+", $_POST['email']))
{
$error .= "You did not entered a vailid e mail address.";
}
if ($error != "")
{
$tpl -> NewBlock('MESSAGE');
$tpl -> Assign('message_top', "Error ;");
$tpl -> Assign('message', $error);
}
else
{
// insert ff weg gehaald
$tpl->newBlock("MESSAGE");
$tpl->assign("message_top","Redirecting...");
$tpl->assign("message","Je aanvraag is goed verwerkt. Wij reageren zo snel mogenlijk terug.");
header("Refresh: 3; URL=index.php");
}
}
else
{
$tpl -> NewBlock('BJOIN');
}
?>
gebruik dan ook ff trim aub anders zijn spaties met empty wel toegestaan en heb je eigenlijk nog een lege input in je form waar het niet hoort.
Heeft in elk geval al niets te maken met fout in je script maar wijst op een socket error, op je server, dit komt wel eens voor in python, indien je over een welbepaalde socket bvb geen data kan versturen maar enkel ontvangen.
Als hij de fout enkel zou geven met een leeg veld zou het een eventuele Division by Zero kunnen zijn maar omdat je zegt dat hij het ook weergeeft bij een correct ingevuld form??
Reactie aangepast hierboven, beetje fout van me, zal niets mis zijn met je script noch templates, wijst eerder op een server fout van je sockets, of poorten?
Ik heb nu onlangs mijn pc teurg opnieuw ge installeerd, en noch krijg ik de zelfde fout. Ik gebruik de zelfde manier ook in admin en daar werkt het goed zonder die fouten, eigenlijk in heel mijn admin. Daarom het is echt raar
nope alleen die socket error.. niets anders, regelnummer of wat dan ook
is zoals ik zeg ergens een fout in je sockets bij het doorsturen van je data, ga de fout NIET zoeken in je script maar op je server oftewel waarom een bepaalde socket die fout weergeeft op die welbepaalde scriptfunctie of opdracht.
Nope ik gebruikte voor ik mijn pc opnieuw installeerde zelf op gezette webserver dus met eerst php4 en dan 5 ... En ging ineens fout. Ik gebruik al tijdje deze manier en nog nooit problemen gehad.
Onlangs heb ik dus pc opnieuw geinstalleerd en om ff snel alles op te zetten heb ik eerst voor voorlopig easphp op gezet, maar toch krijg ik zelfde fout.