login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHP opnieuw command

Offline ThAlmighty - 24/04/2007 20:21
Avatar van ThAlmightyHTML beginner Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb (word namelijk steeds slimmer ), maar nu is het eindelijk zover. Waarschijnlijk weer iets onmogelijks, maar toch.

Je hebt break; die eindigt een bepaalde lus, zoals while of for. Je hebt ook continue; die skipt de lus als het ware.

Nu mij vraag:
Heb je ook een command om een dergelijk lus weer opnieuw te beginnen, zoals again;?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 24/04/2007 20:23
Avatar van Ibrahim PHP expert door de variable te resetten
  1. for( $i = 0; $i < 10; $++ )
  2. {
  3. if( $again == true )
  4. {
  5. $i = 0;
  6. }
  7. }
Offline Toppe - 24/04/2007 20:24
Avatar van Toppe PHP interesse Kan gewoon door middel van een fucntie, wat wil je precies?
Offline Ibrahim - 24/04/2007 20:29
Avatar van Ibrahim PHP expert hij wil een lus opnieuw kunnen laten starten door middel van een functie als continue;
Offline Toppe - 24/04/2007 20:31
Avatar van Toppe PHP interesse aha, dan kan je die wel gebruiken ja:)
Offline ThAlmighty - 24/04/2007 21:11
Avatar van ThAlmighty HTML beginner @siliecom
Zo kan het ook, maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Offline Ibrahim - 24/04/2007 22:46
Avatar van Ibrahim PHP expert er is geen functie ervoor, maar is ook niet echt nodig vind ik
Offline nemesiskoen - 25/04/2007 01:35
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Het zal zeker voorkomen dat iemand ooit een lus opnieuw moet laten beginnen, dus of het nodig is dat is betwistbaar. Of het bestaat... neen:-)

Bij het loopen door arrays is het ook mogelijk door de pointer te resetten, in las hier overlaatst trouwens iets interessants over, dat je hierbij moet oppassen bij een foreach loop omdat er dan eigenlijk met een kopie wordt gewerkt, maar dat er wel een pointer of iets wordt gezet naar de originele array, maar dan zo'n valse pointer, zoals nu met objecten gebeurd. Moet ik eens terug opzoeken wat dat precies was.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.224s