Nieuw lid |
|
Beste mensen,
Ik ben bezig met mijn eerste eigen PHP script, maar zoals de titel al doet vermoeden zit ik vast. Ik heb een boek over PHP gelezen en daaruit aardig wat geleerd, ik mis denk ik de ervaring nu vooral nog waardoor ik vast ben komen te zitten.
Het gaat om een zéér simpel scriptje om een prijs te berekenen. Pagina 1 bevat een klein formuliertje waaruit je bepaalde pakketten kan kiezen. Deze zou ik op pagina 2 willen berekenen.
Bijvoorbeeld het pakket: Visitekaartje, op pagina 1 geeft de klant aan de ze een visite kaartje wil. Op pagina 2 zou dan de berekeing moeten komen: Kosten visitekaartje = 1.5 uur * 2.5 euro per uur. Ik wil dus dat visite kaartje gedefinieerd kan worden tot 1.5 uur en dat de 2.5 euro per uur vast staat.
Voor de duidelijkheid, ik wil dat per pakket vaststaat hoelang erover gedaan moet worden en dat er daarna gecontroleerd wordt welk pakket de klant gekozen heeft om vervolgens dit te vermenigvuldigen met 2.5.
Ik hoop dat jullie hier iets uit kunnen halen:p
EDIT: de volgende fout geeft hij aan, maar ik heb het vermoede dat dat niet de enige is, sterker nog, ik heb geen idee of ik wel enigzinds in de goede richting zit. Anyway, de fout:
Parse error: syntax error, unexpected '}' in C:\Documents and Settings\Patrick\Bureaublad\Patrick Documenten\Website 2.0\Prullenbak\Scripts\Prijsindicator\rekening.php on line 33
Parse error: syntax error, unexpected '}' in C:\Documents and Settings\Patrick\Bureaublad\Patrick Documenten\Website 2.0\Prullenbak\Scripts\Prijsindicator\rekening.php on line 33
EDIT2: Codes bijgewerkt.
|