|  PHP beginner |  | Ik heb een functie geschreven om iets uit m'n array te verwijderen. 

<?php 
        function deleteProduct($productId) 
        { 
            // Word gezocht naar het product in de array, als hij niet bestaat is hij gelijk aan -1. 
            $product = $this->findProduct($productId); 
            if ($product == -1) 
            { 
                // Als hij gelijk is aan -1 functie beëndigen. 
                return; 
            } else { 
                for ($i=0; $i < count($this->input); $i++) 
                { 
                    if ($this->input[$i]['product_id'] == $productId) 
                    { 
                        unset($this->input[$i]); 
                    } 
                } 
            } 
        } 
?>  <?php         function deleteProduct($productId)         {             // Word gezocht naar het product in de array, als hij niet bestaat is hij gelijk aan -1.             $product = $this->findProduct($productId);             if ($product == -1)             {                 // Als hij gelijk is aan -1 functie beëndigen.                 return;             } else {                 for ($i=0; $i < count($this->input); $i++)                 {                     if ($this->input[$i]['product_id'] == $productId)                     {                     }                 }             }         } ?>
   Nu zit ik met het volgende probleem op een of andere manier verwijderd hij het element niet altijd goed. Het gaat hier over een winkelwagen, als ik hier 3 dingen in toevoeg en vervolgens de eerste wil verwijderen doet hij dit niet goed. Als ik een van de andere 2 de 2e of de 3e wil verwijderen gaat dit wel goed.

Voorbeeld om te zien wat er niet goed gaat:
 www.newsmag.nl/sjop/producten.php
 www.newsmag.nl/sjop/mijnwagen.php

Bvd dank
 |