login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

form print

Offline p1n0 - 05/04/2007 11:20
Avatar van p1n0Nieuw lid Hee hallo,

Ik zit met een probleem: ik wil gegevens die iemand in een form invuld ook af drukken in een printvriendelijke pagina. De gegevens vul ik in op contact.php en in dat form staat dus een button print, die verwijst dus door naar print.php en daar moeten de gegevens die ingvuld zijn worden neergezet.

Maar hoe krijg ik deze gegevens daar, want als ik het form submit, word er een mail verstuurd, doe ik niet kan ik de gegevens niet op print.php krijgen.

iemand een idee?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArndJan - 05/04/2007 11:52
Avatar van ArndJan PHP interesse Je kunt je POST of GET gegevens in een COOKIE zetten en dan uitlezzen. In de pagina print.php maar je kan het afdrukken ook in de pagina contact.php doen. Dan moet je een andere stylesheet voor css aanmaken:

1. <link type="text/css" href="scherm_style.css" rel="stylesheet" media="screen"/>
  2. <link type="text/css" href="print_style.css" rel="stylesheet" media="print"/>

En dan bij de submit van versturen de afbeelding versturen en een javascript er aan koppelen met een javascript window.print()
Offline Warbringer - 05/04/2007 12:52
Avatar van Warbringer Onbekend sessions ?
Offline xSc - 05/04/2007 14:01 (laatste wijziging 05/04/2007 14:01)
Avatar van xSc Onbekend Sessions zijn niet nodig. Wat ik zou doen is een submitknop naar print.php.

Op die manier kun je de waarden uit de $_POST array halen. En dan zoals ArndJan zegt met een stylesheet voor de printer kun je pagina printervriendelijk opmaken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s