Nieuw lid |
|
Sorry voor het Nederlands
Ik zal jullie vertellen wat ik wil.
Ik heb 1 radio button Niet geselecteerd ( Deze staat in een ander bestand genaamd form )
Nou heb ik een plaats.php, zie hier onder de code
nou kan ik een $R1 toevoegen. Maar ik wil als hij geslecteerd is dat hij wat uitvoert, en als hij niet geselecteerd is dat hij wat anders uitvoert. Is dat mogenlijk ? want hij plaats de reactie in een gastenboek.php
<?php
$datum = date("d.m.y H:i");
$bericht = htmlentities($bericht);
$bericht = nl2br($bericht);
$bericht = stripslashes($bericht);
// defineer het bestand met berichten
$file = "gastenboek.php";
// open het bestand
$fopenr = fopen ($file, "r");
// sla de inhoud op om de eerder toegevoegde berichten
// te onthouden en te herschrijven onder het nieuwe bericht
$msgs = fread ($fopenr, filesize ($file));
// open de file nogmaals maar dan nu om er in te schrijven
$fopenw = fopen($file, "w+");
// schrijf nieuwe bericht + alle oude in $file
fwrite($fopenw, "
$naamloop $plaats $afstand $tijd $kar
<a href=$website >$website</a>
$R1
</p>$msgs
");
// sluit het bestand
fclose($fopenw);
// sluis bezoeker door naar index.php
echo "<SCRIPT LANGUAGE=\"javascript\" TYPE=\"text/javascript\">window.location='index.php'</SCRIPT>\n";
mail ("jouem@iladres.nl", "Nieuw bericht in gastenboek", "
Hallo,\n\n
Er is zojuist een bericht achter gelaten door $naam ($email).\n\n
Dit was een automatisch bericht.
", "From: $naam <$email>");
?>
<?php $datum = date("d.m.y H:i"); $bericht = nl2br($bericht); // defineer het bestand met berichten $file = "gastenboek.php"; // open het bestand $fopenr = fopen ($file, "r"); // sla de inhoud op om de eerder toegevoegde berichten // te onthouden en te herschrijven onder het nieuwe bericht // open de file nogmaals maar dan nu om er in te schrijven $fopenw = fopen($file, "w+"); // schrijf nieuwe bericht + alle oude in $file $naamloop $plaats $afstand $tijd $kar <a href=$website >$website</a> $R1 </p>$msgs "); // sluit het bestand // sluis bezoeker door naar index.php echo "<SCRIPT LANGUAGE=\"javascript\" TYPE=\"text/javascript\">window.location='index.php'</SCRIPT>\n"; mail ("jouem@iladres.nl", "Nieuw bericht in gastenboek", " Hallo,\n\n Er is zojuist een bericht achter gelaten door $naam ($email).\n\n Dit was een automatisch bericht. ", "From: $naam <$email>"); ?>
|