login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

UBB vraag

Offline kickasgamer - 21/03/2007 18:09
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde ja ik zoek een UBB code met javascript, die bv [b* ] [/ b] toevoegt en als er een tekst is geselecteerd dan moet die de tekst om sluiten.

dus als jullie mij aub kunnen helpen,

alvast bedankt

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 21/03/2007 18:12
Avatar van Ibrahim PHP expert Ik denk dat ik dat eerder heb gezien...

Ej, hierboven doet precies wat jij wilt, wel goed gevonden he 

Ej, JS in gewoon in de broncode, helemaal perfect 

voortaan zoeken...
Offline kickasgamer - 21/03/2007 18:15
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja, maar ik heb hier nogmaals het verwijt gekregen dat ik een soort van broncode pikker was, dus vraag ik het zo want zo krijg ik het van iemand en ben ik dus geen source pikker ;)
Offline Ibrahim - 21/03/2007 18:19
Avatar van Ibrahim PHP expert of je vraagt het aan Joël of je het mag gebruiken, of je zet een adres naar sitemasters in je source of iets dergelijks 
Offline kickasgamer - 21/03/2007 18:22
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde jaja, dat was ik ook al van plan (en dat zal ik ook doen) maar ik zoek een andere functie die [b*] [*/b] er direct plaats en als er tekt is geselecteerd die omsloten wordt met de tags
Offline Ibrahim - 21/03/2007 18:31
Avatar van Ibrahim PHP expert als je iets zoekt dan moet ik je verwijzen naar Samenwerken
Offline kickasgamer - 21/03/2007 18:39
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja kijk gewoon als iemand nog een stukje code heeft liggen, en ik zou het dan mogen hebben Daarom een forum post 
Offline Ibrahim - 21/03/2007 18:41
Avatar van Ibrahim PHP expert Als iemand een stukje code heeft liggen en je Samenwerken topic ziet, kan hij een pm sturen en vermijden we zinloze discussies zoals deze 
Offline kickasgamer - 21/03/2007 18:44
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ok sluit maar ;)

maar is dat in de sectie samen werken van de site of het forum ?
Offline Rens - 21/03/2007 18:53

Crew algemeen
van de site
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s