Senior Member |
|
Ik heb een probleem met PHP Designer 2007. Deze ben ik nu aan het uit proberen om te kijken wat voor mij de ideale editor is. Dreamweaver is al afgevallen door de enorm hoge prijs.
Zend Studio scoort erg goed zeker omdat de debug funtie zo lekker werkt. Alleen hij is zo langzaam. Prijs vindt ik nog wel schappelijk. Toen zag ik van de week hier op het forum dat mensen PHP Designer 2007 gebruikte dus de trial geinstalleerd werkt erg goed moet ik zeggen. En de prijs is ideaal nu zag ik een debug functie in de preferences dat maakte me dag helemaal goed. Ik alles ingesteld krijg ik een error.
PHP Warning: Unable to load dynamic library "F:/Webserver/Root/Php/ext\php_mysql.php" Kan de opgegeven module niet vinden
PHP Warning: Unable to load dynamic library "F:/Webserver/Root/Php/ext\php_mysql.php" Kan de opgegeven module niet vinden
Aan de foutmelding zie ik al het pad niet goed doorgegeven wordt. In de preferences staat deze weer wel goed. Hebben meer mensen dit probleemn? Of komt dit gewoon door Windows Vista?
Ik maak als server gebruik van usbwebserver. Deze functioneert wel helemaal. Voor zover ik kan zien.
Mvg
Flex1986
[edit]Probleem is opgelost. Zal even uitleggen wat ik gedaan heb om het werkend te krijgen onder Windows Vista.
1. libmysql.dll gekopieerd naar c: \Windows \System32
2. php.exe draaien in compabiliteitsmodus en deze op windows 98 gezet. Dit voorkomt het crashen van php.exe
|