login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Breadcrumb trail uit database

Offline EluSurion - 09/03/2007 09:46 (laatste wijziging 09/03/2007 10:26)
Avatar van EluSurionNieuw lid dit is een beetje een vervolg op een eerder gepost bericht, maar wel met een heel nieuw probleem.
Mijn vorige post ging over een breadcrumb trail. De vraag die ik daar had gesteld is beantword, en heeft ook zeker geholpen, maar nu zit ik met het probleem dat ik bijna al mijn pagina's include m.b.v. php, uit een database. En ook al ga ik googlen wat ik wil, ik heb nog geen site gevonden die aan geeft dat hij met een database werkt..

Al vast bedankt.

EDIT okay sorry, het is inderdaad een beetje onduidelijk

Wat ik wil graag hebben is een breadcrumb trail die een trail maakt met links die uit een database worden gehaald.
ik neem even een veiling site als voorbeeld.
Op de hoofdpagina kun je de verschillende rubrieken klikken. deze hebben weer subrubrieken, en die hebben ook weer subrubrieken.
(VB: motorvoertuigen > auto's > BMW )

Deze rubrieken worden getoond op de pagina m.b.v. include en een aantal sql statements, die de hele zooi uit de DB halen. Dus niet elke rubriek heeft zijn eigen pagina, waar een breadcrumb trail normaal mee werkt.

Ik denk dat het nu wel duidelijk is?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 09/03/2007 09:49
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik zie eigenlijk niet echt een vraag in je topicstart.
Offline Ibrahim - 09/03/2007 14:17
Avatar van Ibrahim PHP expert Wat hij (denk ik) bedoelt is, hoe kun je de breadcrumb trail dynamisch maken.

Je kunt een functie maken die dan de url van je leest en dan zo uit de database de gegevens uithaalt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s