login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

soort sitemap

Offline EluSurion - 06/03/2007 10:15 (laatste wijziging 08/03/2007 13:08)
Avatar van EluSurionNieuw lid Ik wil voor onze site een aantal links maken/laten genereren. Bij elke link die aangeklikt word moet op de volgende pagina een link die naar de vorige pagina gaat gemaakt worden, maar dan wel opeenvolgend.

dus stel: je hebt een veiling site, en je gaat naar: auto's, daarna bmw's, daarna de z-serie

moet dus bovenin komen te staan

auto's > bmw > z-serie

en als ik dan weer op bmw klik moet de laatste link dus weer weg gehaald worden, enz.

Omdat op onze site zo veel mogelijke links zijn is het gewoon niet te doen om handmatig overal links te plaatsen, dus is het handiger als dit kan worden gedaan met php.
(ik zal er vast bij zeggen dat je niet van meerdere pagina's naar dezelfde gaat. een soort gigantische boom zeg maar.)

alvast bedankt.

EDIT: de breadcrumb's die overal te vinden zijn werken goed op de meeste pagina's, ik wist alleen niet dat dat zo hete.
Het nadeel is echter dat ik ook een database heb, en soms links include die uit de database komen. Deze worden niet getoond met de standaard breadcrumbs... Help?

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 06/03/2007 10:26
Avatar van Ibrahim PHP expert kijk in de scripts, dan zie je vast wel een scriptje genaamd "bread crumbs" anders... je beste vriend Google
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s