Maar ik vroeg me dus af of het ook mogelijk was om de getallen wat er nu staat of dat ook veranderd kan worden naar bepaalde datums dus in plaats van > 79 && date("z") < 172 dus iets van 21 maart tot 21 juni
gewoon het getal aanpassen voor de d.b. periode en dan met < (kleiner) en > (groter) aangeven wat de 'start' en 'eind' dag is voor de bepaalde periode he.
Dus voor maart is dat iets in de richting van (3e maand dus 3x 31 dagen voorbij plus minus = 93 dagen)
Datum werken niet...
Je moet met dagen werken...
Neem je kalender er dus bij en kijk tot wanneer de winter, lente, zomer en herfst duurd en pas dan het aantal dagen eventueel aan :-)
"z" is toch naar de dag van het jaar kijken? en daaruit kan hij met '<' en '>' bepalen welke 'dagen' welke banner weergeven?
dus zoals we zijden even de kalender erbij en rekenen maar
Dat wist ik al maar ik was benieuwd of ik er ook datums neer kon zetten want ik wou dus ook de feestdagen erbij zetten maar dat gaat nu dus niet ivm het schrikkel jaar
Ik gebruik nu de originele weer ivm dat de site niet te lang uit de lucht mag zijn ik zal het vanavond even in een andere dir plaatsen en de link hier even neer zetten