login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gebruikers online

Offline kickasgamer - 25/02/2007 20:22
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde Ja ik wil een gebruikers online script maken (zoals hier op sima) in samenwerking met mijn ledensysteem, maar hoe begin ik eraan ?

hoe kan ik dat nu controleren

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nielsvdwal - 25/02/2007 20:23
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde kijk 1 van de duizenden topics die al over zijn geweest.. die zoek functie zit er niet voor jan lul..
Offline Stijn - 25/02/2007 20:25
Avatar van Stijn PHP expert kijk onder scripts.
Offline Abbas - 25/02/2007 20:43
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Een topic dat hiet ondertussen al ontelbare keren gepasseerd is...
Kijk in het forum bij 'ZOEKEN' of bij de scripts!!!
Offline Nrzonline - 25/02/2007 20:45
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde LEDEN online script. Gelieve zelf eerst wat onderzoek te doen voordat je iets gaat vragen. De vorige keer (wachtwoord vergeten topic) heb ik je ook al in stappen uitgelegd hoe je dit het beste kon gaan doen. Echter is het niet de bedoeling dat je elke keer maar gaat vragen hoe je iets gaat aanpaken voor elk onderdeel van je website. Het is de bedoeling dat je zelf op jacht gaat naar oplossingen, en dan wat je hebt gevonden/geleerd gaat proberen toe te passen. Mocht het dan nog echt niet lukken, en stuit je op een echt probleem, dan zijn wij veel gewilliger om je te helpen 
Offline kickasgamer - 25/02/2007 20:49
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja ik had al heel mijn systeem af behalve wachtwoord vergeten en usersonline

en ja sorry dat ik niet de zoekfunctie gebruikte
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s