login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

include probleem (Opgelost)

Offline W0etah - 23/02/2007 19:24
Avatar van W0etahPHP beginner Ik zit met een probleem, ik heb verschillende links, als je daarop klikt ga je naar de stats pagina van die link
een links is dus zo: stats.php?site=test

nu krijg ik dan wat errors

1. Warning: include(stats.php?site=test) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /Users/WoutR/Desktop/MAMP website's/php stuff/site rating/sitelist.php on line 30
  2.  
  3. Warning: include() [function.include]: Failed opening 'stats.php?site=test' for inclusion (include_path='.:/Applications/MAMP/bin/php5/lib/php') in /Users/WoutR/Desktop/MAMP website's/php stuff/site rating/sitelist.php on line 30

dit is mijn code
http://www.plaatscode.be/4355/

op regel 30 staat de include, volgens mij ligt het daaraan.

ziet iemand wat ik fout doe?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kickasgamer - 23/02/2007 19:31
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde die eerste error slaat denk ik op de include op regel 1 controlleer eens als connectie wel staat in de map waar in je bestand staat
en je moet een bestand includen en jij include een adres bij de 2de error ;)
Offline BjornBF - 23/02/2007 19:49
Avatar van BjornBF Grafische interesse Ik denk dat hij het gewoon niet pikt, dat je een $_GET variabele include. Ik zou zeggen include gewoon stats.php in r. 30.
Dan kan je in stats.php gewoon de site oproepen via je $_GET var.
Offline Gerard - 23/02/2007 20:33
Avatar van Gerard Ouwe rakker Je mag alleen maar bestanden includen met de naam van het bestand. Je kan geen parameters meegeven. Die 'erft' hij toch wel in het bestand dus dat is ook geen probleem.
Offline W0etah - 23/02/2007 20:34
Avatar van W0etah PHP beginner dat was inderdaad de oplossing, bedankt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s