login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Waarom content door elkaar?

Offline Jointjeff - 23/02/2007 00:45 (laatste wijziging 23/02/2007 01:08)
Avatar van JointjeffHTML interesse Hallo,

Ik heb op mijn site, het forum van Djenzie.. te minste die aansluit op het ledensysteem van Djenzie. Het forum is door iemand anders gemaakt maargoed..

Het probleem is: Ik heb de code in mijn content geplaatst. Net als bij alle anderen. Alleen net bij nieuw.php gaat het fout. De layout schuift op een vreemde manier uitelkaar. Ik kan nergens in het script vinden, waardoor dat zou kunnen komen. Mijn vraag: Zien jullie de fout? Je kan hier de pagina vinden.

De nieuw.php (met content enz. erbij)

Hier is de code op plaatscode.be

Ik hoop dat jullie het zien..

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MothZone - 23/02/2007 00:46 (laatste wijziging 23/02/2007 00:47)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde moeilijk om te zien, zeker als jij de link naar plaatscode.be niet ziet, laat staan de code tags..

edit ale, code tags heb je al

Citaat:
Warning: beveiliging(footer.php) [function.beveiliging]: failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site262/web/fora/include.php on line 111

Warning: beveiliging() [function.include]: Failed opening 'footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site262/web/fora/include.php on line 111

footer.php bestaat dus niet?
Offline Jointjeff - 23/02/2007 01:06
Avatar van Jointjeff HTML interesse Dat is vreemd, krijg jij die foutmelding? Ik heb die melding niet in IE en niet in FF. Hij stond er echter wel, en ik heb het aangepast.

Maar de vraag luidt nog steeds, waarom de content daar elkaar ligt. Het werkt verder allemaal wel, want ik heb het al op 2 pc's getest.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s