login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Help aub Mysql Tabellen

Offline Ronkeuren - 22/11/2004 15:33 (laatste wijziging 22/11/2004 16:23)
Avatar van RonkeurenNieuw lid Beste mensen,

Ik ben er weer met een moeielijk vraag.

Kijk dit vraag ik op naar mijn php file
<?
include('config.php');

$select = "SELECT * FROM mama WHERE naam = '$naam'";
$query = mysql_query($select)or die (mysql_error());
$aantal = mysql_num_rows($query);
while ($toon = mysql_fetch_object($query)) {
$mamid = $toon->mamid;
$naam = $toon->naam;
$datum = $toon->datum;

?>
Nu heb ik een calculator erin gescript zodat hij de datum pakt van die persoon en precies uitrekent hoeveel weken ze zwanger is en hoeveel dagen ze nog moet.

Die roep ik op met $weeks en $days

Maar nu komt het
Ik heb een java banner gemaakt die deze codes opvraagt en ook goed laat zien, maar nu wil ik graag nog een mysql tabel opvragen
en dat wek mamaweken zodat hij ook de informatie laat zien van die week die ze is, maar normaal zou dat kunnen met uitrekenen.php?weken=21 BV!! maar omdat nu naam=Danielle gebruikt woordt kan ik niet nog een tabel opvragen want in die 2de tabel staat helemaal niks van namen alleen week en info.

en aangezien het reken script de Week weet kan ik hem ook niet oproepen via de 1ste mysql tabel omdat die alleen de datum heeft van de laatste menstruatie.

Dus het is 2 tabelen oproepen 1 voor de naam zodat de calculator weet vanaf welke datum hij moet tellen
en 1 die de info van die week moet oproepen en dat moet hij die week hebben die de calculator heeft uitgerekent en die kan ik ook gewoon oproepen met $weeks want dan heeft hij de weken in.

Hoop echt dat jullie me kunnen helpen

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s