login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

plaats van php.ini aanpassen

Offline svenne1986 - 09/02/2007 09:36
Avatar van svenne1986Nieuw lid ik heb php geinstalleerd van de zip dus niet de installer, nu moet ik enkele extensies aanzetten. ik heb dit ook gedaan in de php.ini file.

Deze php.ini staat ook onder de windows directory, nu als ik met phpinfo(), ga kijken. Dan verwijst hij wel naar de directory van windows maar vind hij dit bestand toch niet. Ik ben vrij zeker dat de bestandsnaam correct is.

Zou iemand mij kunnen vertellen, hoe het mogelijk is om deze toch geladen te krijgen?

De complete pakketten zoals wamp etc. zijn geen optie omdat ik ondersteuning voor de extensie van LDAP moet hebben. En volgens wat ik al gelezen heb is dit alleen mogelijk via het pakket van php de zip.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 09/02/2007 09:38

Crew algemeen
Misschien is het bestand wel verborgen.
Zorg eens dat alle bestanden worden weergeven via extra => mapopties.
Offline CounterForce - 09/02/2007 09:44
Avatar van CounterForce Onbekend mss moet je eens proberen om Apache en PHP apart te instaleren.
Dan moet je idd enkele regels toevoegen in een apache config bestand voor die PHP mee te laten draaien.

Kan je mss eens ff snel vertellen welke versie van PHP en eventueel van Apache je hebt ?
Offline svenne1986 - 09/02/2007 10:03
Avatar van svenne1986 Nieuw lid ik maak gebruik van IIS 6 op windows server 2003

ik zie het bestand wel degelijk zelf in de windows map staan, maar het probleem is dat de php parser geen rekening houd met de php.ini file
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s