login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

spam mail

Offline jandelaet - 05/02/2007 19:19 (laatste wijziging 05/02/2007 19:22)
Avatar van jandelaetNieuw lid Hey,

Ik zit met een lastig probleem! Ik heb een registratieformulier gemaakt waarbij ze verschillende gegevens moeten ingeven waaronder hun emailadres! Naar dit emailadres wordt er dan een mailtje verstuuurd met hun password in. Nu komt het probleem: Deze mails worden aanzien als spam, waardoor sommige mails worden geblokkeerd waardoor ze hun wachtwoord niet krijgen! Hoe kan je dit voorkomen?

Mvg
Jan

PS http://www.plaatscode.be/4082/ dit is mijn mailfunctie

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 05/02/2007 19:23
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Nee, als mensen gebruik maken van Hotmail (of tegenwoordig Live-mail), en ze hebben hun filter op Exclusief staan, kan je er niets tegen doen.
Dan komen alle mails van een "onbekende" in de Ongewenste Mail-map terecht.
Het enige wat je er tegen doet, is een melding op je website zetten in de vorm van: Als je dit mailtje niet ontvangt, controleer dan je map met ongewenste e-mails.
Offline vinTage - 05/02/2007 19:41
Avatar van vinTage Nieuw lid Als je de juiste header tags meegeeft met daarin ook de FROM en TO en replymeuk etc etc, en je stelt die in op de domeinnaam vanwaar je het script gebruikt, dan heb je al 100 keer meerkans dat de mail wel aankomt.

Zonder fatsoenlijke headertags word je mail overal als spam gezien..
Offline Gerard - 05/02/2007 19:48
Avatar van Gerard Ouwe rakker Nou zal ik ondertussen als een zeikerd overkomen als ik weer reclame ga maken, maar kijk eens naar phpMailer. Deze maakt het verzenden van een emailtje namelijk een stuk makkelijker en regelt voor jou alle headers.
Offline Warbringer - 05/02/2007 20:22
Avatar van Warbringer Onbekend he, zeikerd 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s