login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ledensysteem inloggen (cookies)

Offline Jointjeff - 01/02/2007 18:58
Avatar van JointjeffHTML interesse Hallo,

Ik maak gebruik van een ledensysteem. Deze werkt zeergoed in FireFox maar werkt niet in IE.

Het gaat om het inloggen.php bestandje , die heb ik [b]hier[b] staan.

Als ik wil inloggen geeft hij een foutmeldingen namelijk.

Citaat:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site262/web/leden/inloggen.php:6) in /home/sites/site262/web/leden/inloggen.php on line 108

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site262/web/leden/inloggen.php:6) in /home/sites/site262/web/leden/inloggen.php on line 109

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site262/web/leden/inloggen.php:6) in /home/sites/site262/web/leden/inloggen.php on line 110

Inloggen › Ingelogd
Je bent succesvol ingelogd als Jeffrey!

Ik heb al geprobeert of ik dan misschien wel ingelogd ben, maar ook dit is niet het geval. Ook kan ik geen fout vinden op regel 108 t/m 110.

Hier kun je het scriptje vinden.

Ik hoop dat jullie het antwoord weten..

Alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Scythen - 01/02/2007 19:25 (laatste wijziging 01/02/2007 19:27)
Avatar van Scythen PHP gevorderde Misschien ff ob_start(); bovenaan zetten, meteen na <?php

Gewoon even zoeken in de fora hè, met de zoek functie.. er zijn al zat van dit soort zulk vragen gesteld.
Offline Gerard - 01/02/2007 19:34
Avatar van Gerard Ouwe rakker Google

Resultaten 1 - 10 van circa 1.460.000

Moet genoeg zijn om erachter te komen wat het precies is.
Offline Jointjeff - 01/02/2007 20:24
Avatar van Jointjeff HTML interesse Kan inmiddels inloggen..

Bedankt, maar...

Nu heb ik dus een probleem met het "laten zien van de als je ingelogd bent optie's."

Ik ben ingelogd, maar hij laat die optie's niet zien. Deze laat wel Firefox weer zien. Vreemd dus.
Offline Ibrahim - 02/02/2007 14:41
Avatar van Ibrahim PHP expert dat is inderdaad vreemd, het hoort te doen...
  1. if(isset($_SESSION['sessienaam']))
  2. {
  3. // ingelogged
  4. }
  5. else
  6. {
  7. // niet ingelogged
  8. }

Maar als je cookies gebruikt, moet je eens kijken of cookies aanstaat in de andere browser die jij gebruikt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s