login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

encrypt php code

Offline pj_muller00 - 28/01/2007 11:18
Avatar van pj_muller00PHP interesse Beste,

Ik ben op zoek naar een krachtige tool om mijn php code te versleutelen.

zodat ik scripts kan verkopen maar dat ze niet de broncode hebben.

Kennen jullie hier een krachtige (gratis) tool voor ?

Alvast bedankt,
Pj  

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wave6 - 28/01/2007 11:26
Avatar van Wave6 PHP beginner Dat is waarschijnlijk onmogelijk. Denk ik althans.
Offline Kr4nKz1n - 28/01/2007 11:28
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dit is mogelijk. Maar dat gaat je denk ik veel geld kosten.

Ik weet niet welke programma`s ofzo je daar voor kunt gebruiken.

En als je iets verkoopt vind ik niet dat je het mag versleutelen. Alleen als je het gratis weg geeft.
Offline Rik - 28/01/2007 11:31
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Maar als iemand de code wil uitvoeren moet het toch gedecodeerd zijn, en dan kan je toch de bron zien?
Of wil je dat php bij elke pagina die wordt geladen de broncode decodeert en dan uitvoert, om daarna het gedecodeerde weer weg haalt?
Zoiets is wel te maken, maar het lijkt me niet heel erg handig. En als je de code gaat decoderen moet je de decodeer code dus ook meeverkopen. Dan kan iemand die een beetje goed is met php je code zo decoderen en dat beveiligings ding er uit slopen.

Je kan ook de code zelf hosten, maar ik weet niet of de jij / de klant dat zou willen.
Offline ikkedikke - 28/01/2007 11:47
Avatar van ikkedikke PHP expert er is iets als de zend encoder.
en waarom mag je het niet versleutelen? je verkoopt toch het gebruik van het script, niet het idee er achter? anders zouden ze dingen als photoshop ook wel open source maken voor die prijs.
Offline pj_muller00 - 28/01/2007 16:41
Avatar van pj_muller00 PHP interesse maar dan hoeft het niet zo moeilijk te zijn.

Als puur de variabel-namen ge-encrypt zouden worden, zou het ook al goed zijn voor mij.

Dan valt er ook niet veel aan te snappen...
Offline Gerard - 28/01/2007 17:35
Avatar van Gerard Ouwe rakker Zend Guard
Offline timo - 28/01/2007 17:56
Avatar van timo PHP ver gevorderde is dat niet gewoon weer te decrypten met Zend zelf..
Offline nemesiskoen - 28/01/2007 23:02
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
zend != zend guard
Offline Gerard - 28/01/2007 23:16
Avatar van Gerard Ouwe rakker Wil ik er ook niet heel moeilijk over doen, maar als het niet meer te decrypten zou zijn dan was het ook niet meer mogelijk om de code uit te voeren 

Zend Guard encrypt de tent en de PHP webserver hoeft alleen maar Zend Optimizer hebben draaien om het te kunnen uitvoeren.

Het is een zeer uitgebreiden (doch legaal dure) oplossing die veel mogelijkheden biedt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.431s