login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pagina overnemen..

Offline Activeren - 27/01/2007 22:08
Avatar van ActiverenPHP interesse Heey mensen.. Nog is vandaag

Ik wil voor mijn voetbalsite, bijvoorbeeld de stand va nde eredivisie overnemen van de KNVB..

Kan dat?? Dus dat ik de pagina overneem, maar naar mijn styl kan wijzigen, zodat ik niet elke weeg/vij/zat/zon hoef de wijzigen..
Mag en kan dat??

Activeer

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 27/01/2007 22:25 (laatste wijziging 27/01/2007 22:26)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Mag = Ja, anders moeten ze het niet online zetten
Kan = Ja, eens goed kijken naar de explode functie ;)
Offline Ibrahim - 27/01/2007 23:59
Avatar van Ibrahim PHP expert Er is een script dat te maken heeft met de KNVB, misschien het kijken waard ?

http://www.site...amp;id=668
Offline Activeren - 28/01/2007 09:13
Avatar van Activeren PHP interesse Owjah ik zie het..  Het is alleen best wel oud, en de site van de knvb is helemaal vernieuwd met andere pagina's
Offline Cozze - 30/01/2007 11:38
Avatar van Cozze HTML interesse Hebben ze RSS? Dat is altijd handig.
Anders kan je proberen fia fopen/fgets en reguliere expressies (ereg()) de gegevens er uit te halen.

Als je wil post ik een voorbeeldje?
Offline Scythen - 23/02/2007 22:02
Avatar van Scythen PHP gevorderde Graag.
Offline riekele - 23/02/2007 22:18
Avatar van riekele PHP beginner moet je inloggen om die gegevens te bekijken?
Offline marten - 24/02/2007 00:20
Citaat:
BEPERKING VAN LICENTIE; CONDITIESAan u wordt een beperkte licentie verleend voor het downloaden van enig op deze website voorkomende materiaal, op voorwaarde dat deze informatie op een enkele PC wordt opgeslagen, op voorwaarde dat het afdrukken van het op deze website opgenomen materiaal uitsluitend voor persoonlijke, niet-commerciële doeleinden bestemd is, en op voorwaarde dat alle auteursrechten, handelsmerken en andere eigendomsgegevens intact blijven. Het is ten strengste verboden materiaal van deze website voor enige andere Internetsite te gebruiken.

Nee het mag dus niet!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s