login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Forum heeft javascript uitgeschakeld..

Offline Scythen - 25/01/2007 15:22
Avatar van ScythenPHP gevorderde Hallo beste mensen,

ik wou graag een javascript op mijn profiel zetten op een site, alleen nu is java uitgeschakeld op een of andere reden (als ik het op mijn profiel zet, dan zie ik gewoon de code.. in plaats van dat het ge-embed is). Iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen?

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 25/01/2007 15:22
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Is dit jouw website?
Nee? Dan kun je op geen enkele manier coding toepassen.
Offline Scythen - 25/01/2007 15:26
Avatar van Scythen PHP gevorderde Hmm, ik heb weleens mensen gezien die het is gelukt... ze hadden het toen ge-embed in een plaatje volgens mij.. dat zou toch kunnen?
Offline Mad_Mike - 25/01/2007 15:32
Avatar van Mad_Mike PHP beginner verplaats je eens in hun schoenen... Je kan zoveel rottigheid uithalen met javascript. Als je het nog toestaat is het vragen om problemen. 

En waarom zou je dat willen?
Offline Scythen - 25/01/2007 15:38
Avatar van Scythen PHP gevorderde Tests.
Offline Ibrahim - 25/01/2007 15:45
Avatar van Ibrahim PHP expert Tests ?
Als jij tests wilt uitvoeren op een website die niet van jou is, dan moet de beheerder van die site het wel toestaan. Dan kunnen jullie samen afspreken waar je de tests kunt uitvoeren, bijvoorbeeld op een subdomein, of localhost.

Je gaat niet stiekem 'tests' uitvoeren 
Offline Scythen - 25/01/2007 15:46
Avatar van Scythen PHP gevorderde Vinden jullie niet dat dat een beetje bijzaak is? Hoofdzaak word niet eens besproken.. 
Offline Ibrahim - 25/01/2007 15:50
Avatar van Ibrahim PHP expert waarom zou je in vredesnaam JS willen gebruiken op een site dat NIET van jou is ?
Offline Mad_Mike - 25/01/2007 15:52
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Het kan blijkbaar niet... ga dan lekker bij de beheerder vragen hoe het wel kan!

Zonder de code van de site hebben wij ook geen enkel idee. Echter wij snappen wel waarom hij het NIET toestaat
Offline Scythen - 25/01/2007 15:57
Avatar van Scythen PHP gevorderde Als je geen NUTTIGE opmerking/antwoord hebt.. antwoord dan helemaal niet? Mijn vraag was hoe ik dit kon embedden.. niet hoe ik het kan laten werken, door bijv. de beheerder op te bellen of wat dan ook. God..*zucht*
Offline Kr4nKz1n - 25/01/2007 16:00
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Hey Scythen, het kan niet.
Klaar!
Offline Mad_Mike - 25/01/2007 16:02
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Ik geloof niet dat jij helemaal het doel snapt van deze website... Wij helpen elkaar hier, en kraken elkaar niet af.

Als jij iets wilt proberen op een site wat niet van jou is... prima ga je gang. Maar zoals je aan de reacties kunt lezen is jou vraag 'niet gepast' om het maar netjes te houden.

Succes ermee... en ik zal als ik jou was wat leuke artikelen gaan lezen over javascript-hacks. Wellicht dat je er nog iets aan hebt!
Offline Kr4nKz1n - 25/01/2007 16:03
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Toen gingen we allemaal naar de website van Scythen, als hij die zou hebben (ik zie er geen op z`n profiel) om deze eens vol te zetten met javascripts.

JK offcourse ;)
Offline slabbetje - 26/01/2007 20:24
Avatar van slabbetje Nieuw lid javascript is best link hor, je kan heel makelijk cookies van admins bekijken dat is dus een van de redenen waarom javascript niet word toegelaten
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s