login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

In een bestand scrhijven.

Offline vanw - 22/01/2007 22:41
Avatar van vanwPHP interesse Hoi,

Ik ga als test gratis html websites hosten. Om de dataverkeer kosten te compenseren zet ik een banner op elke website.

Nu is het zo dat je tegen een klein bedrag de advertentie te verwijderen.

Ik loop nu tegen het probleem aan dat hij als je een andere html pagina upload, dat erg een reclame meer staat.

Voorbeeld:
- Wel reclame: http://www.free-webhost.nl/websitemaker/
- Geen reclame: http://www.free-webhost.nl/websitemaker/1.html

Het is natuurlijk de bedoeling dat er ook een banner op 1.html komt te staan.

Hij opent momenteel index.php en include ie " _index.html " Zou het mogelijk zijn om altijd eerst index.php te openen ook al open je een " 1.html " pagina.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

( Ik heb een eigen webserver dus ruimte genoeg. )

Met vriendelijke groet,
Jorn

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 22/01/2007 22:47
Avatar van vinTage Nieuw lid laat gewoon alle site in een frame laden op jouw index.
Op jouw index include je bovenin die banner.
Offline vanw - 22/01/2007 22:58
Avatar van vanw PHP interesse Daar zit wat in, dan ben ik wel van het gedoe af met schrijven in bestanden en moeilijk doen..

Alleen moet ik wel kijken of er betaald is om hem weg te halen, zou het mogelijk zijn om dat eerst te laten controleren dan de frame erover heen en daaronder de website.

Ik ga er morgen sowieso verder naar kijken!
Offline Ultimatum - 22/01/2007 23:06
Avatar van Ultimatum PHP expert Je maakt 2 website opmaken zeg maar, 1 met en 1 zonder frame
En dan ga je kijken of er betaald is, zoja pagina zonder frame, zonee pagina met frame en banner.
Offline ikkedikke - 23/01/2007 00:10
Avatar van ikkedikke PHP expert er bestaat iets als auto_prepend_file.
dan moet je alleen wel instellen dat alle bestandsextensies gelezen worden door php
Offline vanw - 23/01/2007 08:36
Avatar van vanw PHP interesse Ik loop dan momenteel wel tegen een probleem aan.

Als je naar 1.html gaat dan hier kent hij de frame niet en geeft hij ook geen reclame op die pagina.

Zou het mogelijk zijn op zo'n manier dat hij altijd index.php eerst laad ook al open je 1.html dat hij kijkt naar de map die ervoor staat bijv?
Offline Kr4nKz1n - 23/01/2007 09:01
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Link naar index.php?p=1
En in index zet je een refresher naar $_GET['p'].".html
Offline vanw - 23/01/2007 09:52 (laatste wijziging 23/01/2007 14:51)
Avatar van vanw PHP interesse Dat had gekunt maar ik ga het niet moeilijker maken voor de beginnende webmasters, door met ?p= te werken.

Dat is heel onhandig. Het moet echt gewoon via de hoofdlink gaan.

Is het mogelijk om een frame te uploaden op elke pagina en dat als betaald is dat hij in de frame iets verwijdert zodat de frame weg is.

Ik ben er al weken over na aan het denken maar tot nu komt er verder niks uit..

Edit: Ik zat net even rond te kijken zou het kunnen met een .htacces code, Dat hij tekst op elke pagina neer zet?

Hopelijk kan iemand me verder helpen.
Offline Godlord - 23/01/2007 17:09
Avatar van Godlord PHP gevorderde Ik zou zelf
  1. copy(need_to_be_copied_file,file_place_direction);

gebruiken. in PHP .

En als iemand de site dan wil editen tot ie dat dan met een editor doet en bij het opslaan tot ie die zooi schrijft in het bestand met de banner als er niet betaald is anders in een gewoon bestand. (Dan zou je bij betalen ook FTP kunnen toestaan, aan jou de keuze)

Misschien heb je daar wat aan(ik heb nog wel zo'n editor script ergens )
Offline TotempaaltJ - 23/01/2007 17:19
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse .htaccess

(Zie mijn tutorial bij redirect!)
Offline vanw - 23/01/2007 17:46
Avatar van vanw PHP interesse Hoe kan ik het beste via .htaccess werken.

Ik dacht gewoon als je een tekst erin kan zetten en dat op elke pagina kan laten verschijnen dan is het zo opgelost.

Maar is dit ook mogelijk. Want elke pagina bewerken bij het uploaden is denk ik ook geen optie.

Ik moet gewoon iets hebben wat automatisch kan schrijven op elke pagina in de zelfde map.

Laat me het even weten. Alvast bedankt!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.201s