PHP gevorderde |
|
Wat problemen met assignInclude ('HEADER', 'header.php');
index.php
<?php
ob_start ();
include ("includes/class.TemplatePower.inc.php");
$tpl = new TemplatePower("tpl/index.tpl");
$tpl->assignInclude( "HEADER", "header.php" );
$tpl->assignInclude( "FOOTER", "footer.php" );
$tpl->prepare();
$tpl->assign("version", "v 1.0.1.2");
$tpl->assign("URL", "http://www.g-army.com/v1/"); # Met / op het einde
$tpl->assign('Problem', "Ik heb wat problemen. Even wachten");
$tpl->printToScreen();
?>
<?php include ("includes/class.TemplatePower.inc.php"); $tpl = new TemplatePower("tpl/index.tpl"); $tpl->assignInclude( "HEADER", "header.php" ); $tpl->assignInclude( "FOOTER", "footer.php" ); $tpl->prepare(); $tpl->assign("version", "v 1.0.1.2"); $tpl->assign("URL", "http://www.g-army.com/v1/"); # Met / op het einde $tpl->assign('Problem', "Ik heb wat problemen. Even wachten"); $tpl->printToScreen(); ?>
tpl/index.tpl
<!-- INCLUDESCRIPT BLOCK : HEADER -->
<h1>Home</h1>
<p><h2>Op deling van deze pagina:</h2>
<ul>
<li>Nieuws</li>
<li>Huidige Pagina</li>
<li>Laatste Topic's van het forum</li>
</ul>
<h2>Mededeling</h2>
Nog 1 bepaalde zaak:<br />
Ik ga de site proberen te maken in Template Power zodat ik dat van Glox hierin kan verwerken.<br />
Dus niet te snel komen zeggen <strong>WERK DOOR</strong>, ik neem hier mijn tij voor.<br />
Ik wil alleen zorgen dat je ong. Dezelfde structuur bekomt.<br />
Dus zaag niet op mij.<br />
Als je met een of ander niet accoord ben dan moet je het even melden.<br />
<br />
Groetjes Maarten</p>
{Problem}
<!-- INCLUDESCRIPT : FOOTER -->
<!-- INCLUDESCRIPT BLOCK : HEADER --> <h1>Home</h1> <p><h2>Op deling van deze pagina:</h2> <ul> <li>Nieuws</li> <li>Huidige Pagina</li> <li>Laatste Topic's van het forum</li> </ul> <h2>Mededeling</h2> Nog 1 bepaalde zaak:<br /> Ik ga de site proberen te maken in Template Power zodat ik dat van Glox hierin kan verwerken.<br /> Dus niet te snel komen zeggen <strong>WERK DOOR</strong>, ik neem hier mijn tij voor.<br /> Ik wil alleen zorgen dat je ong. Dezelfde structuur bekomt.<br /> Dus zaag niet op mij.<br /> Als je met een of ander niet accoord ben dan moet je het even melden.<br /> <br /> Groetjes Maarten</p> {Problem} <!-- INCLUDESCRIPT : FOOTER -->
Kan er iemand zeggen wat ik fout doe.
|