login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Eigen anti spam maken.. | Pagina 2

38 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nielsvdwal - 19/01/2007 21:33
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde dus jij vind dat ik verplicht ergens op moet reageren?.. als ik je wil helpen doe ik dat wel.. maar Kr4nKz1n was jou aan het helpen dus is het nutteloos als ik me er ook nog tussen ga storte..

trouwens.. over je probleem.. heb je er serieus over nagedacht hoe het zou kunnen dat je uitkomst er komt te staan?..
Offline Scythen - 19/01/2007 21:35
Avatar van Scythen PHP gevorderde Verplicht? Nee, maar als je iemand ziet die ergens problemen mee heeft.. help je, of heb ik dat fout?

En ik heb er serieus naar gekeken, lijkt me logisch.. anders had ik het wel gefixt, want ik zit er nu zelf mee..
Offline nielsvdwal - 19/01/2007 21:58
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde misschien staat er ergens echo $uitkomst.. ahaa.. goh.. je ziet de uitkomst ergens staan.. bijvoorbeeld achter een input veld.. welke input veld? bijvoorbeeld input veld voor je naam.. je gaat naar je code.. zoekt die input veld.. en je ziet staan.. echo $uitkomst of iets dergelijks.. sow he.. zou dat niet eens mijn probleem kunnen oplosse denk je dan.. en je haalt het weg en.. tadaaa..
Offline Scythen - 19/01/2007 21:59
Avatar van Scythen PHP gevorderde Beste niels, heb je de script eigenlijk weleens bekeken?
Offline nielsvdwal - 19/01/2007 22:12
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde nee.. en wat maakt het uit?.. als jij de uitkomst ziet staan.. word er iets geëchod.. dus je hoeft alleen te kijken waar die echo ergens in het script moet staan.. en je haalt die echo weg.. klaar..
Offline Scythen - 19/01/2007 22:22
Avatar van Scythen PHP gevorderde Als het zo simpel was had ik het allang gedaan gozer, kijk er eens naar.. er word geen antwoord geëchoed.
Offline nielsvdwal - 19/01/2007 22:37
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde regel 53.. alstu
Offline Kr4nKz1n - 20/01/2007 00:27 (laatste wijziging 20/01/2007 11:09)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Ik zie toch duidelijk zo`n ='je staan.

En dank u Niels ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s