login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Formulier

Offline Spyfox - 12/01/2007 13:38 (laatste wijziging 12/01/2007 13:38)
Avatar van SpyfoxNieuw lid Ik heb een stukje php waarmee de bedoeling is dat door middel van een formulier met een submit afbeelding de persoon die de site bezoekt word doorgewezen naar een andere pagina. Lijkt heel simpel maar doet het niet

Wanneerer gesubmit wordt opent de pagina zijn eigen opieuw (lijkt alsof deze zich gewoon vernieuwd) kan iemand zeggen waar de fout is? (Deze code is een deel van de pagina, het config bestand word geinclude bovenaan de pagina, en voor de rest is er gewoon een echo van het design van de pagina, dus geen andere functies)

Alvast bedankt

Code: http://www.plaatscode.be/3785/

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 12/01/2007 13:59
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dus als iemand
  1. <?
  2. echo "<input border=\"0\" src=\"images/folder_new_big.gif\" width=\"22\" height=\"22\" name=\"$Bestelde_gegevens->artiekelnr\" type=\"image\">";
  3.  
  4. //Wat dit hoort te zijn
  5. echo "<input border=\"0\" src=\"images/folder_new_big.gif\" width=\"22\" height=\"22\" name=\"".$Bestelde_gegevens->artiekelnr."\" type=\"image\">";
  6. ?>

Moet hij worden doorverwezen naar een andere pagina?
Probeer
  1. <? Kleur
  2. onClick="window.location='index.php'"

Offline Spyfox - 12/01/2007 14:06 (laatste wijziging 12/01/2007 14:08)
Avatar van Spyfox Nieuw lid Het klopt niet wat jij zegt alle het klopt wel maar mijn mogelijkheid is ook goed. Hoedanook werkt het ook niet als ik het op jou manier heb.
Toch bedankt

Hou er wel rekening mee dat er bepaalde gegevens moeter worden overgebracht met het formulier (typisch) dus moet niet als een gewone link werken
Offline cloudstrife - 12/01/2007 15:29
Avatar van cloudstrife PHP beginner je formulier moet dus gesubmit worden? Via javascript: document.formuliernaam.submit();
Offline letscode - 12/01/2007 16:57
Avatar van letscode HTML beginner je moet de image buiten de while loop zetten, nu heb je nl 1 form, met x aantal submit images
Offline Chupskie - 12/01/2007 17:09
Avatar van Chupskie MySQL beginner [offtopic]Gelukkig schrijf je artikelen niet zo: Artiekelen  [/offtopic]
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s