login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[OPGELOST] elseif probleem (Opgelost)

Offline shibble - 12/01/2007 00:18 (laatste wijziging 12/01/2007 18:05)
Avatar van shibbleMySQL interesse Hallo allemaal,

ik ben weer begonnen aan me clanCMS project met admin gedeelte nu loop ik tegen iets op maar wil er geen define voor gebruiken is dit ook mogelyk:
  1. elseif($_GET['module'] == 'status' && $_SESSION['status'] == 8 && !empty($_GET['id']))

op een manier want nu doet ie het niet omdat ie die 8 als een magic number ziet ofzoiets is er ook een andere manier voor?

Bvd,

shibble

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 12/01/2007 00:20
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Dit moet het gewoon doen hoor, wat bedoel je trouwens met 8 als magic number daar heb ik me levenlang nog niks van gehoord?
Offline shibble - 12/01/2007 00:21 (laatste wijziging 12/01/2007 11:53)
Avatar van shibble MySQL interesse ja ofzoiets noemde zon kerel @ #php @ Quakenet maar dat werkt niet want als ikdat doe krijg ik:

1. Notice: Undefined variable: tpl in /home/pascalso/domains/team-evergame.nl/public_html/cms/admin/modules/profiles/index.php on line 489
  2.  
  3. Fatal error: Call to a member function printToScreen() on a non-object in /home/pascalso/domains/team-evergame.nl/public_html/cms/admin/modules/profiles/index.php on line 489

en zodra ik:
  1. elseif($_GET['module'] == 'status' && !empty($_GET['id']))

gebruik werkt het top tot teen

[B]edit[/b]
dit zij die kerel:
  1. (23:58:34) (Discerer) you're using magic numbers Skaffa-P =/ but otherwise it would work I guess

[B]edit 2[/b]

Zomaar werkt ie in 1 keer in iedergeval bednakt voor ut helpen !
Offline Thomas - 12/01/2007 11:53 (laatste wijziging 12/01/2007 11:53)
Avatar van Thomas Moderator Euh...
Undefined variable: tpl
Call to a member function printToScreen() on a ...

Dat heeft toch niets te maken met een (elseif-)statement.
Wss ben je een $ voor tpl vergeten?

Het loont trouwens de moeite om eerst te controleren of een $_GET-variabele bestaat (isset) en numeriek is (is_numeric) voordat je dit met andere zaken gaat vergelijken.
Offline shibble - 12/01/2007 11:53
Avatar van shibble MySQL interesse Hij werkt al slotje please (A)!
weet zelf niet hoe het komt maar goed:p!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.237s