login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Error bij ubb balk

Offline giedje - 10/01/2007 15:25

ik heb deze ubb balk in mijn textarea gezet:
http://www.dyna.../index.htm

en nu heb ik daar een topic op een forum over gevonden waar ze het mogelijk kunnen maken om door wat aanpassingen aan die balk images te uploaden en te laten weergeven...
hier staat het topic:
http://www.open....php?t=760

dit heb ik gedaan maar als ik nu in de ubb balk op het icoontje (insert image) klik dan wordt de pop up wel geladen maar krijg ik een error waarin staat van:

Could not open images directory

terwijl ik dit stukje van het script (uit dat topic het 2e script):

$images_browser_path = "/myuploads/"; // change this to suit your setup. remember on *nix o/s to chmod this directory to 0777
$images_php_path = "../../myuploads/"; // change this to suit your setup.
$error = "";
$error_is_fatal = false;
$available_images = array();

dat heb ik dus verandert in:

$images_browser_path = "/UBB_images/"; // change this to suit your setup. remember on *nix o/s to chmod this directory to 0777
$images_php_path = "/UBB_images/"; // change this to suit your setup.
$error = "";
$error_is_fatal = false;
$available_images = array();

en ik heb in mijn map waar ik het php script waar dit stuk in staat, een map aangemaakt met de naam UBB_images

waarom krijg ik deze error dan ??

P.S jullie zullen misschien wel denken waarom vraag je dat niet op het forum waar je dat script vandaan haalt...omdat ik probleempjes heb met registreren (ik heb nog geen activatiemail gekregen dus kan ik me ook niet inloggen)

Bedankt in ieder geval dat je de moed had om dit helemaal te lezen! maar het zouw nog mooier zijn als je me kon helpen ;)

Groeten,

Guido Leurs

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timo - 10/01/2007 15:29
Avatar van timo PHP ver gevorderde als je als path's nou eens "UBB_images/"; deed.. en code tussen [code] tags!
Offline giedje - 10/01/2007 21:49
Avatar van giedje Nieuw lid wat maakt het uit of het /UBB_images/ is of UBB_images/??
Offline Gerard - 10/01/2007 21:54
Avatar van Gerard Ouwe rakker Wanneer het pad begint met een / zal de directory benaderd worden van de root, niet vanuit het relatieve pad waar je je nu bevind.
Offline BigBug - 10/01/2007 21:55 (laatste wijziging 10/01/2007 21:55)
Avatar van BigBug PHP expert Misschien wat over dirs leren?

/ ervoor ---> vanaf root
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s