Hoe maak ik bijv. een script die een bepaalde handeling doet op een pagina? Die pagina bevat 1 formulier, moet eerst wat ingevuld worden(een getal, 25) dan op submit drukken van BUY, dan 2 min wachten, en dan submit 'SELL'. ETC ETC. Iemand enig idee?
Edit: met script maken, bedoel ik om het te gebruiken op een site.. dus dat hij automatisch iets doet op een website.
Een script doet toch handelingen? Volgens mij verwar jij het met een PHP functie, handelingen is een woord kijk maar in het woordenboek:P. En omdat er 2 min gewacht moet worden, moet nou eenmaal.
Hoe bedoel je waarvoor het zal dienen? Het is gewoon een spel waarin geklikt word, en basically koop- en verkoop je. Ik snap niet waarom jullie het niet snappen..
Waar kom je dan weer uit.. kun je altijd maar blijven buyen, wachten en sellen, en dan iedere keer opnieuw?
Of komt er ook nog iets anders? Nadat je op sell hebt geklikt?
(of kom je dan gewoon weer bij buy uit?)
Als je op sell klikt, gebeurt er niks, verkoopt het datgene. En moet je gewoon 2 min wachten totdat je weer op 'buy' kan klikken. Dus zoals je al zei, gewoon telkens door. Hoezo wil je dat eigenlijk weten? Wat voor invloed heeft het op de script?
<?php
if(isset($_GET['buy']) && $_GET['buy'] != ""){
//echo "hier de code voor je buy gedeelte";
}elseif(isset($_GET['sell']) && $_GET['sell'] != ""){
//echo "hier je code voor je sell gedeelte";
}else{
//echo "hier je form";
}
?>
Is het aan jouw om te oordelen? Ik kom hier niet zodat jij als rechtertje kan gaan spelen, ik kom hier simpelweg omdat ik een script wil maken.. daar is deze site toch voor? En als je niks nuttigs te vertellen hebt dan zeg je maar niks, ga die Criminals lui die hier om hulp vragen afkraken.. want DIE KUNNEN GEEN PHP, en toch komen ze hier vragen hoe ze errors moeten fixen.
Dat is dan heel mooi voor je. Ik ben hier niet om te oordelen nee, daar zijn de admins voor. Daarom kan ik wel een mening hebben en die vertel ik dan ook.
Citaat:
ik kom hier simpelweg omdat ik een script wil maken..
Om vervolgens in één of andere tbg te gaan cheaten
Citaat:
En als je niks nuttigs te vertellen hebt dan zeg je maar niks, ga die Criminals lui die hier om hulp vragen afkraken.. want DIE KUNNEN GEEN PHP, en toch komen ze hier vragen hoe ze errors moeten fixen.
Ik kraak niemand af, jou ook niet. Ik zeg wel dat ik het zielig vindt dat je met valsspelen de beste of whatsoever wilt worden.
Volgens mij is wat jij zoekt niet eens te doen met PHP, mocht het toch zo zijn.. Dan krijg je hier waarschijnlijk nog geen hulp aangezien er niemand veel zin in zal hebben om jou te helpen ergens anders aan de top te komen.
Tja, ik kom hier om hulp aan te vragen om een script te maken.. om nou te zeggen dat het niet goed is wáárvoor ik het gebruik is een beetje bijzaak.
Citaat:
Weet je Scythen, dat mensen de moeite nemen om op jouw onzin te reageren begrijp ik niet.
Denk je nu echt, dat je met die manier van spreken (typen) ergens komt.
kortom.. Wie gaat er nu iemand helpen met een bad attitude en wanneer het gaat om een cheat script... ?
En wel om die mensen die geen verstand hebben van PHP (en hulp komen vragen voor Criminals php sources) 8 pagina's vol schrijven waarom het niet goed is etc. Dat is pas slecht.