Kan ik zo iets maken als een soort memoblok..
Iets waar dat ik alels intyp, opslaan klik en dat dit wordt weggeschreven naar een file..
Maar !!!
Die ik dan achteraf als het is opgeslagen, direct te zien krijg of wordt weergegeven ?
Zojah hoe doe ik dit zonder MySQL te gebruiken?
Zat te denken aan het posten in een .txt bestandje.
En het dan laten uitlezen, maar hoe zorg ik er dan voor als ik op opslagen klik..
Dat het bestand dat ik net heb opgeslagen dan direct verschijnt ?
Dus dat het als het ware eingelijk een MEMO blok wordt hé. ??
http://zamna.be/zMemo/
voorbeeldje met cookies
Ik ga het denk ik wel uitbreiden naar MySql ofzo, ik moet enkel nog een goeie methode vinden om zonder al te veel inloggedoe de gegevens te tonen.
Citaat:
Maar hoe laat ik deze dan als ik op opslaan klik.
Direct verschijnen op de pagina ?
als het voor meerdere users moet, of per ip kan je ook het wel opslaan in .txt bestanden, en die hebben dan de naam van het ip, dus
127.0.0.1.txt of evt. kan je de . in het ip vervangen door _ of gewoon een spatie..
Dat was een voorbeeldje ja, maar die tutorial gaat dus eigenlijk over flashcookies.
Je kan die niet verwijderen door je browsercookies te legen (zoals je doet als je via opties je gegevens opruimt)
je kan gewoon die swf pakken.
Let wel dat hij niet de opgeslagen data gebruikt zodra je hem verplaatst.
Dus als je hem nu pakt en de swf op een andere plaats zet, zal hij opnieuw leeg zijn.
ligt het aan mij of ben je gewoon echt zo zat en stoned en high en ..... ?
Snap je eigenlijk wel iets van webdevven ?
Je leest geen aanbevolen tuts door (je kijkt alleen even snel)
Je begrijpt niet van hoe je iets van internet kan afhalen zonder dat er een linkje naar een zip staat.
Je weet niets van broncodes.
Je weet niet hoe je een swf online zet.
Je wilt iets hebben, stelt daar tig vragen over, en vervolgens weet je geenees dat het hetgeen je wilt hebben 2 knoppen heeft.
sorry hoor, maar als ik jouw was ging ik nu rap een zooi tutorials doornemen..