Ik heb een formulier gemaakt waarmee events ingegeven worden, dus datum, locatie, aanvang etc. Die gegevens worden weggeschreven naar een .txt bestandje waar per regel de gegevens per event staan. De events worden dan op een pagina in een tabel weergegeven met datum en locatie. Nu wil ik graag dat wanneer je een event in de tabel aanklikt in een div onder die tabel de overige informatie wordt gegeven, dus de aanvang entree etc.
Heeft iemand een goed idee hoe dat lukt, liefst zonder MySQL?
Linkje word dan bijvoorbeeld:
<a href="evenementen.php?show=1">Evenement 1</a>
<?php
if( isset($_GET['show']) AND is_numeric($_GET['show']) AND $_GET['show'] = 1 )
{
?>
INFO
<?php
}
?>
Linkje word dan bijvoorbeeld:
<a href="evenementen.php?show=1">Evenement 1</a>
<?php
if(isset($_GET['show']) AND is_numeric($_GET['show']) AND $_GET['show']=1)
Fijn dat jullie zo snel reageren! Ik heb beide mogelijkheden uitgeprobeerd, maar het is niet precies wat ik bedoel. Maar misschien doe ik nog wat fout.
Nu worden namelijk bij klikken op een event van alle events de info getoond. De bedoeling is dat er een lijstje met events wordt getoond en dan daaronder per event de info wordt getoond, maar alleen van dat event dat aan is geklikt. Misschien voor de handigheid een klein stukje code dat ik heb gebruikt:
Dank voor de tip maar dat staat er bij mij in, maar ik heb hier een stukje eruit geknipt en geplakt, dus dat is niet het probleem. Maar hier is ie nog een keer dan:
Dat gaat moeilijk worden.
Je zou in je txt bestandje dan ook waardes moeten meegeven waarmee je desbetreffende waarde/info kan ophalen.
heel simpel gezegd dus zoiets:
lees txt bestandje waar de gegevens worden gescheiden door \t en per item ook een 'identifier' is meegegeven.
exploden op /t
die 'identifier' meegeven in de link en via een strpos() en een $_GET
proberen de juiste info te achterhalen.
(dit was dus hardop denken, mySQL is zoveel handiger)