login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Inlogsysteem

Offline extremeknarf - 29/12/2006 18:22
Avatar van extremeknarfNieuw lid Hallo,

ik probeer voor mijn voetbalelftal een site in elkaar te zetten, en wil hier graag een leden-login bij maken. Nu heb ik een tijd op deze site gezocht, maar nog kan ik geen wijs uit deze leden-login-scripts. Ik wil namelijk een leden-login, waarbij ik (de admin), kan bepalen wie er in kan loggen, en dat ik hun wachtwoord beheer.

Zou iemand mij in de goede richting kunnen informeren?

Bij voorbaar dank,

Frank Tetteroo

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Button - 29/12/2006 18:27 (laatste wijziging 29/12/2006 18:27)
Avatar van Button PHP ver gevorderde
Citaat:
ik kan bepalen wie er in kan loggen

dit snap ik niet helemaal..
Offline Ultimatum - 29/12/2006 18:28 (laatste wijziging 29/12/2006 18:28)
Avatar van Ultimatum PHP expert Je moet dan een normaal inlog systeem hebben maar zorgen dat de registreer pagina beveiligd is en alleen jij daar bij kan komen, je zult dan weer met rechten moeten werken (5 = admin == alle rechten etc..)

Maar als jij de wachtwoorden wilt beheren kunnen de wachtwoorden dus niet geencrypt worden opgeslagen in de database (md5, sha1) dus heb je alweer een veiligheid minder omdat als de database word gehacked de wachtwoorden gelijk zichtbaar zijn.

Je moet dus wel 1 van de scripts hier op de site hebben, maar ik raad je aan om de tutorial van murfy door te kijken en die te gebruiken + om te bouwen naar jou wensen want daar leer je het meeste van dan alleen maar copy paste en dan ons vet veel vragen stellen

@hierboven, ik denk dat niet iedereen zich mag registreren en daarom bepaald hij wie wel en wie niet rechten heeft tot bepaalde delen van de site 
Offline timmie_loots - 29/12/2006 18:43
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde @Ultimatum: Als hij de wachtwoorden beheert zal dat niet zo veel uitmaken, dan moeten die mensen al het wachtwoord dat ze van de TS krijgen, gaan gebruiken op andere websites, dan pas vormt het een potentieel gevaar.
Offline extremeknarf - 29/12/2006 23:09
Avatar van extremeknarf Nieuw lid maar waar kan ik een dergelijk script vinden, want zelf schrijven is geen optie: vele male teveel werk
Offline Ultimatum - 29/12/2006 23:50
Avatar van Ultimatum PHP expert Dus je wilt er geen moeite voor doen 
Dan zit je hier best verkeerd weet je dat...
Offline extremeknarf - 30/12/2006 00:52
Avatar van extremeknarf Nieuw lid nee, begrijp me niet verkeerd, wil er wel iets voor doen, maar heb wel begeleiding nodig, snap er geen reet van.

Dank
Offline Activeren - 30/12/2006 14:21
Avatar van Activeren PHP interesse Zoek op scriptdb.nl en anders op nog effe op google.. En als je er dan niet uitkomt, PM me dan.. Dan help k je verder.. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s