login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

alle fucties,strings, etc.

Offline compudoc - 27/12/2006 15:26
Avatar van compudocPHP beginner bestaat er ergens een pdf file ofzo (anders mag ook, webpagina, doc, xml, etc.) waar alle functies, strings enzo met een simpel regeltje uitleg op staan?

als ik dit namelijk heb dan hoef ik geen uren meer op de php.net te zoeken naar de goede functie/string.

alvast bedankt,
compudoc

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kr4nKz1n - 27/12/2006 15:38 (laatste wijziging 27/12/2006 15:39)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Op www.google.nl zoeken met de website www.php.net.

Daar staat alles op, alleen soms wat moeilijk te vinden.

count [i]site:php.net[/i]
Offline Thomas - 27/12/2006 15:41
Avatar van Thomas Moderator Euh, als je één functie vindt die (zijdelings) te maken heeft met een functie die je wellicht zoekt, dan staan alle aanverwante functies in de linker-kolom op PHP.net.
Daarnaast kun je ook in de functie-lijst zoeken, en als er niets wordt gevonden, dan zullen er voorstellen gegeven worden voor hetgeen je wellicht bedoelde.
Offline Ultimatum - 27/12/2006 16:06
Avatar van Ultimatum PHP expert @Kr4nKz1n, hij zegt toch ook dat hij niet uren op php.net wil zoeken

Het zou wel vet zijn als er zo'n pdf file bestaan, maar ik vrees dat niemand dat wil/gaat doen omdat alles al centraal staat op php.net
Offline Kr4nKz1n - 27/12/2006 16:12
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Nee, ik heb nog nooit zo`n pdf gevonden.

Dus daarom zoek via google op php.net, daarmee heb ik zelf bijna altijd resultaat als ik iets zoek.
Offline compudoc - 27/12/2006 16:26
Avatar van compudoc PHP beginner jammer dan, misschien als ik ooit heel veel zin heb dat ik het maak (kans is alleen heeel klein )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s