PHP ver gevorderde |
|
Hoi,
Misschien een vage titel, maar ik kom er echt niet uit.
Ik ben bezig met een spel, ik ontwikkel 'm local. Mijn server is vanbuitenaf bereikbaar, maar niet 24/7.
Nu wil mijn compagnon ook wat dingen doen enzo, dus wilde ik 't op zijn hosting zetten.
Het resultaat: ik krijg deze foutmelding:
Warning: require(../templatepower/class.TemplatePower.inc.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/customers/janoes/www.jansgarden.be/html/tcb/index.php on line 9
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../templatepower/class.TemplatePower.inc.php' (include_path='.:/usr/web/lib/php') in /home/customers/janoes/www.jansgarden.be/html/tcb/index.php on line 9
Dus toen zette ik 't op de host van onze band, alles geupload, url ingetikt en op enter gedrukt..
Toen ging 'ie een tijdje laden, en toen kreeg ik een wit scherm.
Local werkt wel alles.. Ik heb gekeken, op de host van onze band draait PHP 5.1.4, die draai ik local ook..
Op de andere host kan ik 't niet opvragen.. Ik heb ook een .htaccess bestand, maar daar is niets mis mee..
Voor de zekerheid post ik 'm toch maar:
Options FollowSymlinks
RewriteEngine On
RewriteRule index.php - [L]
RewriteRule usercheck.php - [L]
RewriteRule (.*)\.inc\.php - [L]
RewriteRule (.*)\.php index.php?page=$1&%{QUERY_STRING} [L]
Options FollowSymlinks RewriteEngine On RewriteRule index.php - [L] RewriteRule usercheck.php - [L] RewriteRule (.*)\.inc\.php - [L] RewriteRule (.*)\.php index.php?page=$1&%{QUERY_STRING} [L]
Index.php: Klik
Edit: ik heb net met 't gehele pad proberen te includen (dus vanaf http://www........er.inc.php, zonder resultaat..
Ik heb ook al 3x nagekeken, de file staat echt op de goede locatie (heb de gehele map van local naar de server gekopiëerd).
|