login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

parser error

Offline compudoc - 26/12/2006 20:13
Avatar van compudocPHP beginner ik heb al een tijdje zitten kloten ermee maar de foutmelding gaat niet weg. dit is de foutmelding:
Citaat:
Parse error: parse error, unexpected T_ELSE in Locatietestament.php on line 91

1. http://www.plaatscode.be/3569/

ik denk niet dat het belangrijk is maar voor als iemand sommige namen nogal vreemd vind: Het is voor het testament gedeelte voorals je word vermoord in de RPG dat andere mensen je geld kunnen krijgen enzo.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 26/12/2006 20:15 (laatste wijziging 26/12/2006 20:18)
Avatar van Stijn PHP expert ik zou zeggen: zet er '}' voor line 91 tot het probleem opgelost is , want ik kan die {..} niet meer bijhouden van jou 

ps:
  1. if($row4["optie"] == optie1) {

hopelijk is optie1 een define variable 

edit

welke editor gebruik je? met DW en Zend Studio kan je dat makkelijk controleren door ze te collapsen of de highlight
Offline compudoc - 26/12/2006 20:16 (laatste wijziging 26/12/2006 20:19)
Avatar van compudoc PHP beginner dacht ik ook maar dan veranderd de fout gewoon van lijn nummer 

[EDIT]
Ik heb nog ff eraan geprutst hier en daar wat van deze weg } en daar erbij en het probleem is weg.

[EDIT2]
ik gebruik trouwens DW
Offline Voldemort - 26/12/2006 20:19
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Zet er dan eens 2, of haal er 1 weg. De fout is allesinds dat je een } te veel/te weinig hebt. Pruts er wat mee zou ik zeggen tot het opgelost is, want die { ... } zijn inderdaad niet bij te houden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.201s