Grafische beginner |
|
hey had een tijdje geleden dit in elkaar gefrutseld:
<?php
$your_email = "an_alien@eugamer.com";
if($_POST['submit'])
{
$subject = $_POST['subject'];
$message = $_POST['message'];
$name = $_POST['name'];
$email = $_POST['email'];
mail("$your_email","$subject","$message","\n verzonden door: $name \n zijn email: $email");
echo "bericht verzonden";
}
?>
<form action="eumailer.php" method="post">
<table width="0%" border="0">
<tr>
<td>Your name/nick:</td>
<td><input type="text" name="name"></td>
</tr>
<tr>
<td>Your email:</td>
<td><input type="text" name="email"></td>
</tr>
<tr>
<td>Subject:</td>
<td><input type="text" name="subject"></td>
</tr>
</table>
<textarea name="message" rows="10" cols="30" ></textarea><br>
<input type="submit" name="submit" value="Send"><input type="reset" name="reset" value="Reset">
</form>
<?php $your_email = "an_alien@eugamer.com"; if($_POST['submit']) { $subject = $_POST['subject']; $message = $_POST['message']; $name = $_POST['name']; $email = $_POST['email']; mail("$your_email","$subject","$message","\n verzonden door: $name \n zijn email: $email"); echo "bericht verzonden"; } ?> <form action="eumailer.php" method="post"> <table width="0%" border="0"> <tr> <td>Your name/nick:</td> <td><input type="text" name="name"></td> </tr> <tr> <td>Your email:</td> <td><input type="text" name="email"></td> </tr> <tr> <td>Subject:</td> <td><input type="text" name="subject"></td> </tr> </table> <textarea name="message" rows="10" cols="30" ></textarea><br> <input type="submit" name="submit" value="Send"><input type="reset" name="reset" value="Reset"> </form>
leuke is, is dat het mijn eerste werkende php dingetje is
maar nu mijn punt. Als je het invult zal ik een mailtje krijgen met de naam Nobody, email:
nobody [nobody@server01.eugamer.com] (mail server dus)
ik gebruik pop3 adres.
De vraag luid: hoe kan ik de naam en het adres wat zij invullen zo koppelen dat ik in outlook inplaats van nobody de naam zie staan en in plaats van noboy@etc. zijn email die hij heeft ingevult zie staan.
wie kan me helpen.
PS: als het te ingewikkeld word haak ik af, ben nog een beginner.
:\
|