login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuws komt onder het oude nieuws

Offline endymion - 15/11/2004 23:19
Als ik op http://www.technosounds.nl nieuws toevoeg, dan plaatst hij het onder het oude nieuws.
is dit een easy problem to solve? want ik weet nie hoe ut komt. en iemand anders heeft het nieuws systeem gemaakt, en die kan ik ff niet te hulp vragen ;)
dus als iemand misschien een idee heeft hoor ik dat graag.
thnx

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 15/11/2004 23:21 (laatste wijziging 15/11/2004 23:21)
Avatar van Maarten Erelid Je zorg dat de query gebruikt maakt van "ORDER BY id DESC"... => Aflopend sorteren op ID.
Offline xSc - 16/11/2004 10:49 (laatste wijziging 16/11/2004 13:14)
Avatar van xSc Onbekend Extor, je plaatst die reactie zeker om punten te krijgen. Waarom ben je Admin, terwijl je nooit online bent op Sitemasters.be. Een degradatie is op z'n plaats.

Edit:
Waarom moet je Admin zijn als je andere dingen voor Sitemasters.be gedaan hebt? Een Admin is om de zaakjes goed te leiden, niet omdat je veel voor sitemasters.be gedaan hebt.

2e Edit:
Extor, het gaat te ver offtopic, maar ik ben in het gelijk gesteld door de co-beheerder. Ik heb gelijk, dat moet je maar accepteren. Ga niet hier reageren maar stuur een PM.
Offline sasser - 16/11/2004 12:24 (laatste wijziging 16/11/2004 12:28)
Avatar van sasser PHP interesse henri volgens mij wil jij punten en extor heeft andere dingen gedaan voor SM heb ik wel is gehoord en endymion als je niet weet hoe je die order moet veraderen moet je dat stukje script posten;-)
Offline Thomas - 16/11/2004 12:54
Citaat:
Waarom moet je Admin zijn als je andere dingen voor Sitemasters.be gedaan hebt? Een Admin is om de zaakjes goed te leiden, niet omdat je veel voor sitemasters.be gedaan hebt.

Ja... daar zou ik natuurlijk ook wat over kunnen zeggen... maar dat zou een beetje ver offtopic voeren.

Extor zijn "reactie" droeg niets bij aan de discussie, en Henri reageerde hier terecht op. De reactie van Extor is verwijderd.
Offline Thijs - 16/11/2004 13:20
Avatar van Thijs Crew hosting Ik heb je even een privebericht gestuurd. Van mij mogen al deze reacties verwijderd worden omdat dit helemaal niets te maken heeft met de vraag maar enkel om mij "zwart" te maken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.283s