login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

form probleem

Offline bigsmoke - 09/12/2006 22:16 (laatste wijziging 09/12/2006 22:19)
Avatar van bigsmokePHP interesse Ik zoek naar een manier om met een form naar een pagina te gaan en die pagina moet = aan de het veld name die de gebruiker invult:s

1. <form method=post action=DEWAARDEVANVELDNAAM>
  2. <input type=text name=naam>
  3. ...
  4. </form>

Ik weet echt niet hoe ik dat kan doen:s Is dit wel mogelijk?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Voldemort - 09/12/2006 22:20 (laatste wijziging 09/12/2006 22:21)
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde Je bedoelt dus dat action (form element) = value (input element met name "naam"). Zoiets kan met Javascript.

>> http://www.site...amp;id=306
Offline bigsmoke - 09/12/2006 22:45 (laatste wijziging 09/12/2006 23:05)
Avatar van bigsmoke PHP interesse Hmm het wil niet lukken:s in die tutorial wordt niet echt uigelegd hoe het moet

1. <form name=loginfast method=post action=?"this.value==document.loginfast.name.value;"&blog_admin>
  2. <input type=text name=name value=Username onFocus="if(this.value=='Username')this.value='';"><br>
  3. <input type=password name=pass value=Username onFocus="if(this.value=='Username')this.value='';"><br>
  4. <input type=submit name=submit value=login></form>
Offline Gerard - 10/12/2006 01:02
Avatar van Gerard Ouwe rakker Zoek maar met google. Probeer maar uit te vinden hoe document.location wordt gebruikt door andere scripters.
Offline Ultimatum - 10/12/2006 09:55
Avatar van Ultimatum PHP expert Probeer het met de javascript functie OnChange, er staat een voorbeeld in Overzicht bij OnChange zoals jij het wilt (als ik het goed begrijp)
Offline bigsmoke - 10/12/2006 17:02
Avatar van bigsmoke PHP interesse Bedankt zo heb ik zelf nog iets bijgeleerd:P Maar nu ga ik wel naar de pagina waar ik wil maar de input wordt niet mee verzonden:s

1. <form name=loginfast method=post action="javascript:document.location='http://' + document.loginfast.name.value + '.youblog.be/?' + document.loginfast.name.value + '&bpage=blog_admin'">
  2. <input type=text name=name value=Username onFocus="if(this.value=='Username')this.value='';" ><br>
  3. <input type=password name=pass value=Username onFocus="if(this.value=='Username')this.value='';" ><br>
  4. <input type=submit value=submit name=submit_pass>
  5. </form>
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s