Lid |
|
Geachte lezer(s)
Ik heb een poosje geleden (voor mijn zoon) een website gemaakt met DreamweaverMX 2004 en op een v/d pagina's [proeverijen] een formulier opgemaakt waar belangstellenden hun wensen kenbaar kunnen maken. Maar wat ik ook probeer het lukt mij niet om daar een functionerend php-script van te maken. Ik ben daar nog te onervaren in vandaar dat ik hoop dat er iemand is die mij verder wil helpen. Ik weet niet waar ik welke gegevens moet neersetten. En in verschillende boeken zie je telkens andere voorstellen maar duidelijk?
Nadat het formulier verzonden is zou ik graag een berichte willen laten verschijnen met bijv. [ Bedankt voor uw belangstelling. U ontvangt spoedig bericht van mij.] Hieronder heb ik de HTML code gekopieerd zoals die gegenereerd is door DreamweaverMX 2004. Maar deze kan ook gezien (gelezen) worden van de website basdullenswijnen.nl (of com). Voor jullie reactie(s) alvast mijn dank. FLORIS
<br>
<input name="tel_nummer" type="text" id="tel_nummer" onBlur="MM_validateForm('tel_nummer','','R');return document.MM_returnValue" size="30">
Telefoonnummer<br>
<br>
<input name="Verzenden" type="submit" id="Verzenden" value="Verzenden">
<input name="Wissen" type="reset" id="Wissen" value="Wissen">
</form>
|