login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

flash -/ activeX

Offline compudoc - 17/11/2006 16:17
Avatar van compudocPHP beginner ik kom van allerlei dingen op het internet tegen om flash dingen automatisch te activeren. Maar nou heb ik een probleem. Ik heb een navigatie op (de website die ik voor iemand moet aanpassen). maar die maakt wel gebruik van 1 .swf file en dan word er een tekst opgezet.

Dreamweaver geeft aan dat het dus een ActiveX element is geworden.
Dat kan wel kloppen. Maar nu kan ik dus met al die flash dingen ActiveX niet automatisch activeren.

Is het mogelij om ActiveX in een keer te activeren net als Flash of doe ik gewoon iets fout?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timo - 17/11/2006 16:33
Avatar van timo PHP ver gevorderde dan zal je wss wel door Google als onveilige site worden bestempeld als ik je goed begrijp, want dan zou je allemaal dingen ongewild kunnen uitvoeren!
Offline compudoc - 17/11/2006 16:36 (laatste wijziging 17/11/2006 16:38)
Avatar van compudoc PHP beginner Ik hoef alleen maar te weten of het net als flash automatisch geactiveert kan worden?

wie weet wat?
Offline vinTage - 17/11/2006 16:43
Avatar van vinTage Nieuw lid op vintagesworld hoef je nergens een swf te activeren.
bedoel je dat soms ?
Offline compudoc - 17/11/2006 16:46
Avatar van compudoc PHP beginner dat bedoel ik alleen gaat het nu om een ActiveX.
Offline vinTage - 17/11/2006 16:47
Avatar van vinTage Nieuw lid zelfde script, alleen frot je er dan die activex in.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s