Nieuw lid |
|
Ey,
Ik heb op mijn site laatst een upload script gezet, nu werkt dit perfect voor de standaard ingevoegde file extenties, maar nu weet ik niet wat ik moet doen om andere files toetestaan, iemand suggestie? hieronder wat ik geprobeerd heb:
<? $types['L'] = array ( "image/pjpeg", "image/jpeg", "image/gif", "image/png", "image/xpng", "PHP Files/php", "packed/zip", "HTML Documents/html" ); // mime types die toegelaten zijn
$types['S'] = array ( "jpg", "jpeg", "gif", "png", "php", "zip", "html"); // extenties die daar bijhoren en dus ook toegestaan zijn
$maxbreedte = 1633; // maximum breedte
$maxhoogte = 1225; // maximum hoogte
$maxsize = 1024 * 500; // maximale groote ik nam 500 kb
$map = 'showoff/img/'; // dan map waar de geuploaden dingen naar verdwijnen
?>
<? $types['L'] = array ( "image/pjpeg", "image/jpeg", "image/gif", "image/png", "image/xpng", "PHP Files/php", "packed/zip", "HTML Documents/html" ); // mime types die toegelaten zijn $types['S'] = array ( "jpg", "jpeg", "gif", "png", "php", "zip", "html"); // extenties die daar bijhoren en dus ook toegestaan zijn $maxbreedte = 1633; // maximum breedte $maxhoogte = 1225; // maximum hoogte $maxsize = 1024 * 500; // maximale groote ik nam 500 kb $map = 'showoff/img/'; // dan map waar de geuploaden dingen naar verdwijnen ?>
Alvast bedankt!
Wietse
|