login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mail maken met zelf gekozen afbeelding

Offline webmaker - 11/11/2006 21:03
Avatar van webmakerPHP interesse Hoe kun je een mail in php opstellen waarvan je de enveloppe vervangt door een zelf gekozen afbeelding.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Micron - 11/11/2006 22:52
Avatar van Micron HTML beginner Sorry, ik begrijp je vraag niet zo goed  

Citaat:
de enveloppe vervangt door een zelf gekozen afbeelding.

Wat bedoel je met enveloppe vervangen?
Offline W0etah - 11/11/2006 22:54
Avatar van W0etah PHP beginner ik denk dat hij bedoelt, BV een postkaartje versturen waarbij je een zelf gekoze afbeelding kan gebruiken.

Standaard is het een eveloppe, maar je kan die veranderen
Offline webmaker - 12/11/2006 11:54
Avatar van webmaker PHP interesse Ja dat bedoel ik hoe kun je dat doen? Als je in outlook een mail ontvangt zie je daar dat enveloptje staan, die afbeelding wil ik kunnen vervangen door iets anders.
Offline Ultimatum - 12/11/2006 11:59
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik denk dat dat een standaard is van je mail programma en dat je dat niet kan oplossen in php
Offline Stefan14 - 12/11/2006 13:36
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Ik heb er nog nooit van gehoord dat je dan kan veranderen, en anders al zeker niet in php, maar waarom wil je dat dan perse veranderen? als het zomaar is voor de lol kun je het beter laten rusten denk ik.

Overigens gebruik ik Thunderbird, en daar heb je niet eens envelopjes voor de berichten, dus daar zou het in ieder geval al niet in te zien zijn. Ten tweede zou ik het irritant vinden als er dan zo'n bericht tussen zit met zo'n afwijkend plaatje.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s