login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Switch structuur

Offline tswebdev - 09/11/2006 21:01 (laatste wijziging 09/11/2006 21:02)
Avatar van tswebdevPHP interesse Ik heb juist een switch structuur voor men navigatie gemaakt. De navigatie bestaat uit 2 bestanden index en de forumindex. In deze bestanden staan functies die aangeroepen worden in de navigatie.
Maar als ik de navigatie uit test krijg ik steeds deze fout:

Warning: include(modules/index.inc.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in C: \Program Files\xampp\htdocs\WebGen\index.php on line 13

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'modules/index.inc.php' for inclusion (include_path='.;C: \Program Files\xampp\php\pear\') in C: \Program Files\xampp\htdocs\WebGen\index.php on line 13

Fatal error: Unknown function: def() in C: \Program Files\xampp\htdocs\WebGen\index.php on line 14

Dit is mijn code, ik hoop dat jullie mijn fout vinden
http://www.plaatscode.be/3071/

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline letscode - 09/11/2006 21:10
Avatar van letscode HTML beginner het bestand modules/index.inc.php bestaat niet en de functie def() kent hij niet

thats all 
Offline tswebdev - 09/11/2006 21:12
Avatar van tswebdev PHP interesse ik heb een map modules waarin wel degelijk het bestand index.inc.php staat en in dat bestand staan de functies show en def
Offline letscode - 09/11/2006 21:16
Avatar van letscode HTML beginner probeer er eens $_GET['pagina'] van te maken. De waarde is namelijk een string.
Offline tswebdev - 09/11/2006 21:31 (laatste wijziging 09/11/2006 21:32)
Avatar van tswebdev PHP interesse Ok, het is opgelost.
Stomme fout van me
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s