login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foutmelding, maar Cronjobs werkt wel

Offline bertenz - 10/10/2006 09:42
Avatar van bertenzHTML beginner Hallo allemaal,

Met behulp van cronjobs update ik elk uur de stand en uitslagen van twee voetbalteams met het script van "Rambo". Het werkt allemaal perfect, de gegevens worden geupdate, maar ik krijg elke keer een e-mailtje waar het volgende in staat:
Citaat:
No log handling enabled - turning on stderr logging
read_config_store open failure on /var/net-snmp/snmpapp.conf

Het werkt dus wel goed, maar het is vrij irritant als je elk uur 4 (!) mailtjes binnenkrijgt die eigenlijk een error aangeven terwijl het goed werkt. Weet iemand hoe ik deze "error" kan voorkomen?

Bertenz

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 10/10/2006 16:40
Avatar van ikkedikke PHP expert krijg je output als je het script gewoon via de webserver aanroept?
Offline bertenz - 10/10/2006 20:36 (laatste wijziging 10/10/2006 22:07)
Avatar van bertenz HTML beginner Als ik het script handmatig draait, krijg ik deze foutmelding niet. Dan draait het dus perfect. In principe draait het script nu dus ook wel goed, maar ik krijg wel die foutmelding. Iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen?
Offline rutgerp - 11/10/2006 18:49
Avatar van rutgerp HTML interesse google -_-

http://bugs.php.net/bug.php?id=32613
Offline bertenz - 12/10/2006 14:14 (laatste wijziging 13/10/2006 19:50)
Avatar van bertenz HTML beginner Bedankt voor jouw reactie. Ik heb het stukje gelezen, maar als ik het goed begrijp kan ik het alleen oplossen door iets in de PHP-configuratie te wijzigen, klopt dat? Volgens mij staat er niks in dat ik ZELF kan doen, of ziet iemand anders dat wel?
Alvast bedankt voor alle hulp.

Bertenz

Niemand??
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s