login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ledensysteem

Offline Vakama - 20/09/2006 19:45
Avatar van VakamaHTML beginner Ik heb hier een ledensysteem gedownload.
maar nu bij de login krijg ik een foutmelding.
script:
http://www.plaatscode.be/2682/

Foutmeldingen:
http://www.synthetix.be/Leden/index.php

Bedankt

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 20/09/2006 19:51
Avatar van Tuinstoel PHP expert Als je het vertaalt kun je zelf het probleem wel oplossen. Hier blijkt dat config.php niet bestaat.
Offline Vakama - 20/09/2006 19:52
Avatar van Vakama HTML beginner Oh bedankt, nu lukt het ;) 
Offline Stefan14 - 20/09/2006 19:52
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Warning: main(config.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/bulletstre/domains/synthetix.be/public_html/Leden/login.php on line 2

hij kan config.php niet vinden, oftewel, deze bestaat niet of hij staat op de verkeerde plek.

Warning: main() [function.include]: Failed opening 'config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/bulletstre/domains/synthetix.be/public_html/Leden/login.php on line 2

zelfde verhaal als bij de eerste foutmelding

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/bulletstre/domains/synthetix.be/public_html/Leden/login.php on line 9

er kan geen verbinding gemaakt worden met de database omdat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist is

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/bulletstre/domains/synthetix.be/public_html/Leden/login.php on line 9
Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO)

ook weer hetzelfde als bovenstaand
Offline Vakama - 20/09/2006 19:58
Avatar van Vakama HTML beginner Ok, maar hoe zorg ik er nu voor dat hij doorverstuurd naar de ingelogde index?
en dat die index dan weer word beveiligd voor mensen die niet zijn ingelogd e.d.
Offline Ibrahim - 20/09/2006 20:03
  1. <?php
  2. header('index.php');
  3. //zetten als gebruiker succesvol is ingelogged
  4.  
  5. //index.php
  6.  
  7. if(isset($_COOKIE/SESSION['user']))
  8. {
  9. // ingelogged, index laten zien
  10. }
  11. else
  12. {
  13. // niet ingelogged, weergeef error of iets anders
  14. }

Offline Vakama - 20/09/2006 20:04 (laatste wijziging 20/09/2006 20:08)
Avatar van Vakama HTML beginner Ok, dus bij die niet ingelogged moet ik mijn uitgelogde index zetten en bij ingelogged de ingelogde?

Sorry, maar ik begrijp er niks meer van 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s